1397-02-17 07:45
1666
0
53247
قزوهی در دفتر گلستان ما عنوان کرد:

لازمه کاهش آسیب های اجتماعی توجه مردم به امر به معروف و نهی از منکر است / رسانه ها برای ترویج فرهنگ امر به معروف وارد میدان شوند

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان گفت: زمانی می توانیم آسیب های اجتماعی را کاهش دهیم که امر به معروف و نهی از منکر با همراهی مردم در جامعه انجام شود .

به گزارش گلستان ما؛ "یاسر قزوهی" جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر گلستان ما و در گفت‌وگو با اعضای هیات تحریریه این رسانه، اظهارکرد: باید مفهوم امر به معروف و نهی از منکر را برای مردم جامعه به درستی معرفی و آموزش داده شود.

Golestan 1

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات و معضلات در جامعه، می تواند با نگاه امر به معروف و نهی از منکری بر طرف گردد، گفت: اعتقاد ما بر این است که ستاد امر به معروف و نهی از منکر در کارهای اساسی و ریشه ای باید حضور پیدا کند.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان تصریح کرد: ما زمانی می توانیم آسیب های اجتماعی را کاهش دهیم که امر به معروف و نهی از منکر با همراهی مردم در جامعه انجام شود.

به گفته وی؛ کمک کردن به مردم در جهت حل مشکلات آن ها در حوزه های مختلف به خصوص مسائل اجتماعی از اهداف ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

Golestan 1

قزوهی افزود: مسجد میتواند به عنوان یک سنگر عمل کند و بسیاری از مشکلات جامعه و خانواده ها را بر طرف کند و با پا در میانی ریش سفیدان این مشکلات بر طرف می گردد.

وی تاکیدکرد: تا زمانی که موضوع امر به معروف و نهی از منکر مردمی نشود و در بر گیرنده عموم نباشد، قطعا مشکلات مردم و خانواده ها بر طرف نخواهد شد و ما درخواست داریم که رسانه ها نیز به کمک ما برآیند و در صدد برطرف کردن مشکلات مردم قدم بردارند.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان افزود: امر به معروف و نهی از منکر دو موضوع مهم دارد که باید مورد توجه باشد، اصل امر به معروف یک اصل خیر خواهی دارد و نکته دوم موضوع مصداق های امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر، یک ستاد سیاستگزاری است، اذعان داشت: امر به معروف و نهی از منکر فراتر از دایره دینی است و در حوزه های دیگر هم میتواند فعال باشد.

Golestan 1

قزوهی افزود: دشمنان رسانه ای ما در صدد ضربه زدن به افکار و منش مردم هستند و ما نیز با همکاری رسانه در صدد آن هستیم که مشکلات مردم بر طرف کنیم.

وی با بیان اینکه مدیران استانی باید انتقاد پذیر باشند و این نقد پذیری موجب رشد آنها خواهد شد، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک امر دو سویه است، هم انتقاد درست باشد و هم نقد پذیری باید وجود داشته باشند.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان افزود: اگر تعریف امر به معروف و نهی از منکر به درستی منتقل شود، قطعا مردم این موضوع را درک خواهند کرد و در صدد همیاری با امر به معروف و نهی از منکر بر خواهند آمد.

Golestan 1

Golestan 1

Golestan 1

Golestan 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.