1397-01-31 13:28
1249
0
52763
امام جمعه اهل تشیع انبارالوم آق قلا :

تاکیدات حضرت امام (ره) بر تقویت سپاه، گویای اعتماد عمیق ایشان به این نهاد بود

امام جمعه اهل تشیع انبارالوم آق قلا در خطبه های نماز جمعه گفت : تاکیدات مکرر حضرت امام راحل (ره) بر بقا و تقویت سپاه، گویای اعتقاد و اعتماد عمیق ایشان به این نهاد انقلابی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، حجت الاسلام محمد شیخی امام جمعه تشیع انبارالوم آق قلا در خطبه های نماز جمعه این شهر با تبیین اخلاق و تربیت فرزندان نسبت به والدین گفت : اخلاق و تربیت فرزندان از حقوق فرزندان برگردن والدین است که در دین مبین اسلام به آن تاکید شده است نامگذاری فرزندان بر اساس اسمای اهل بیت (ع) یکی از بهترین انتخاب ها برای نامگزاری فرزندانمان است.

امام جمعه تشیع انبارالوم در خطبه دوم، ضمن تبریک روز پاسدار و جانباز، بر نفش مهم سپاه در تلاش در جهت امنیت کشور و مبارزه با تروریسم و تاثیرات مثبت سپاه پاسداران در سوریه عراق و لبنان یمن تاکید و از این نهاد انقلابی و مومن بسیار تشکر کردند.

حجت الاسلام محمد شیخی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت : این جمله حضرت امام که «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» برای تعارف یا افزایش روحیه پرسنل سپاه نبوده بلکه فرمایشی مسئولیت آور بوده است و تاکیدهای مکرر ایشان بر بقا و تقویت سپاه را در امنیت، گذشته، حال و آینده ترسیم کرده است.

وی تصریح کرد : تاکیدات مکرر حضرت امام راحل (ره) بر بقا و تقویت سپاه، گویای اعتقاد و اعتماد عمیق ایشان به این نهاد انقلابی است. حضرت امام(ره) در موارد گوناگونی در بیاناتشان به نقش و وظایف سپاه اشاره و بر جایگاه و اهمیت این نهاد تاکید کرده اند.

امام جمعه تشیع انبارالوم آق قلا خاطر نشان کرد : به همین جهت از مسئولین و دولت درخواست می کنم در جهت تقویت سپاه پاسداران هیچ کوتاهی نکنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.