1397-01-28 04:54
1865
0
52625
انتقادات به عملکرد خانه طبیعت ؛

احتمال فسخ قرارداد خانه طبیعت در ناهارخوران گرگان

به دنبال برخی انتقادات از عملکرد خانه طبیعت واقع در ناهارخوران گرگان ، یک منبع نزدیک به شورای اسلامی شهر گرگان از احتمال فسخ قرارداد بین شهرداری گرگان و دانشگاه منابع طبیعی گرگان خبر داد .

به گزارش گلستان ما ؛ این زمین 3400 متر مساحت و 380 متر زیربنا داشته و جنب ساختمان سرمایه گذاری استانداری گلستان قرار دارد.  

در خردادماه سال 91 طی تفاهم نامه ای با اداره کل منابع طبیعی استان گلستان تحت اختیار شهرداری گرگان در آمد و با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان ساخته شد تا از آن استفاده مطلوب بشود .

نهایتا مهرماه سال گذشته بود که طی تفاهم نامه ای با دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان این مکان با عنوان خانه طبیعت به دانشگاه واگذار شد اما انتصاب یک عضو هیات علمی و استاد تمام وقت باعث انتقاداتی به عملکرد این خانه شد .

خانه طبیعت یک بار دیگر نیز در زمستان 96 و ایام شصتمین سالگرد تاسیس دانشگاه منابع طبیعی گرگان افتتاح شد تا همزمان با تمدید حکم رئیس دانشگاه یک امتیاز مثبت تلقی شود ، یکی از انتقادات جدی به عملکرد این خانه اینست که گفته می شود مسئول فعلی به این مجموعه به عنوان یک فرصت انتخاباتی نگاه می کند .

انتقاد شورای شهر و شهرداری گرگان نیز به اینست که مدیران این خانه هیچ جا اسمی از شهرداری نبرده و همواره در خدمت دانشگاه است و از طرفی برگزاری شب شعر و جشن شب یلدا در این مکان اصلا چه ربطی با کارکرد خانه طبیعت دارد .

شورای شهر گرگان و شهرداری معتقدند مسئولیت این خانه در اختیار دانشجویان باشد تا با استفاده از تلاش ، ذوق ، هنر و بتکار آنها بتوان برنامه های متناسب و متنوعی در این مکان برگزار نمود .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.