1397-01-06 12:18
1343
0
51969
معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا:

کشف مروارید فرهنگ ایثار و شهادت با تأمل در راهیان نور

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گفت:مروارید فرهنگ شهادت و ایثار را باید در تامل در راهیان نور بدست آورد.

به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا که جهت بازدید از روند اجرای حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور در اردوگاه شهدای گلستان حضورپیدا کرد در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهارکرد: باید با توجه به این سفر معنوی (راهیان نور) و حمایت از آن ، بستر فرهنگ ایثار وشهادت را برای ایجاد خو باوری درجوانان و نسلهای آینده ایجاد کرد.

وی در ادامه با  اشاره به اینکه راهیان نور سفر معنوی است که بسیاری از خانواده ها آن را به سفرهای تفریحی و گردشکری ترجیح میدهند گفت :عمق معنوی این سفر معنوی به گونه ای است که زائران را برای حضور در تحویل سال و تعطیلات نوروزی برای تجدید عهد با شهدا به این سرزمین ها میکشاند.

حسینی اذعان کرد: شهداء انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با ولایت مداری و ایمان و اعتقاد به امام زمان خود تاریخی را رقم زدند که برای همیشه تاریخ در آسمان حقیقت خواهد درخشید.

وی راهیان نور را حرکتی پر برکت بیان کرد و گفت: مروارید فرهنگ شهادت و ایثار را باید در غور در راهیان نور بدست آورد.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا با بیان اینکه عده ای امروز با فرهنگ ایثار و شهادت بیگانه اند یا نسبت به این فرهنگ بی تفاوت شده اند ابراز داشت:حجمه فرهنگی و عملیات روانی دشمن و غبارآلود شدن فضای پیشرو باعث شده است تا عده ای با این فرهنگ بیگانه و یا اگر در دفاع مقدس حضور داشته اند نسبت به آن بی تفاوت باشند.

حسینی با اشاره به شعار ما توانسته ایم راهیان نور 97 گفت:تعبیر ما توانسته ایم برای عده ای امروز سخت و غیر قابل فهم است زیرا این افراد فکر می کنند زندگی باید با کمک بیگانگان باشد و وابستگی یا تعامل با دنیا را نتوانسته اند تعبیر کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا در پایان خاطرنشان کرد: اگردر طول سالهای متمادی انقلاب اسلامی پیشرفت ها بزرگی حاصل شده بدست جوانانی بوده است که از ابتدای انقلاب کمر همت بسته اند و اکنون در مقابل دنیا و درعالم حرف برای گفتن دارند و ثابت کردند که ما توانستیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.