1397-01-04 08:44
5229
1
51905
جنجال بر سر مصوبه سازمان صنعت و معدن ؛

شلیک اولین تیر به شعار سال از کشتارگاه صنعتی اینچه برون + سند و عکس

در حالیکه مقام معظم رهبری شعار سال را خرید کالای ایرانی و اهتمام دولت بر تامین معیشت مردم و کاستن از گرانی و تورم بیهوده سیاستگزاری کردند اما کشتارگاه صنعتی اینچه برون در اقدامی حاشیه ساز تیر اول را به شعار سال انداخته است .

به گزارش گلستان ما ؛ از کشتارگاه صنعتی اینچه برون در اطراف شهرستان آق قلا خبر می رسد که عاملین خرید و مشتریان این کشتارگاه وقتی برای خرید به این محل مراجعه کردند با افزایش سه برابری عوارض و کارمزد ذبح دام و اقلامی چون کله و پاچه مواجه شده اند .

طبق نامه ای که به دست خبرنگار ما رسیده ، در این ابلاغیه که به تاریخ 26 اسفندماه منتشر شده ، آمده است:

قابل توجه مشتریان گرامی :

ابلاغیه نرخ کارمزد کشتارگاه سال 1397

نرخ کارمزد کشتار گوسفندی طبق نرخ مصوب سازمان صنعت ، معدن و تجارت و اتحادیه قصابان به علاوه 15 درصد حداقل افزایش تورم در نظر گرفته شده مربوط به سال 1397 و همچنین عوارض پیمانکاری هر جلد پوست گوسفندی 3 هزار تومان و عوارض پیمانکاری تمیزکردن کله و پاچه 6 هزار تومان تعیین و ابلاغ می گردد .

نرخ کشتار دام سنگین طبق نرخ مصوب سازمان صنعت ، معدن و تجارت و اتحادیه قصابان به علاوه 15 درصد حداقل افزایش نرخ تورم در نظر گرفته شده مربوط به سال 1397  و همچنین عوارض پیمانکاری هر جلد پوست گاوی شش هزار تومان و عوارض پیمانکاری کله و پاچه گاوی 10 هزار تومان تعیین و ابلاغ می گردد .

شرکت تعاونی فراگیر اینچه برون  

حال با این وصف تعدادی از مشتریان این کشتارگاه هم اکنون در این کشتارگاه مشغول جر و بحث بر سر قیمت هستند و کار به حاشیه و جنجال و حتی ممانعت از خروج آنها از منطقه  شده است .

photo 2018 03 23 18 36 23

این کشتارگاه در جواب معترضین توپ را به زمین سازمان صنعت و معدن انداخته و گفته این مصوبه آنهاست !!!

اینکه این شرکت تعاونی پیشاپیش قبل از ابلاغ رسمی دولت تورم احتمالی 15 درصدی را 4 روز قبل از پایان سال اعلام کرده جای تعجب دارد .

بنظر می رسد با گران شدن کله و پاچه و نرخ کارمزد ذبح دام سبک و سنگین قیمت گوشت نیز بالاتر برود و این در سالی که به خرید کالای بومی مزین شده و قرار شده نهضتی برای حل مشکلات مردم بوجود بیاید ضربه خواهد زد .

گفتنی است تعداد زیادی از کشتارگاه های استان گلستان تعطیل شدند تا نهایتا یک کشتارگاه به اصطلاح تخصصی و صنعتی در اینچه برون جایگزین انها شود ، حال با تعطیل شدن سایر کشتارگاه ها و خالی بودن عرصه از رقیب ، این شرکت تعاونی هر قیمتی که دلش بخواهد می دهد و مشتریان هم مجبور به خرید هستند !!

 

photo 2018 03 23 16 11 04

photo 2018 03 23 18 36 28

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمد

اینچه برون در شهرستان گنبد قرار دارد.

0
0
پاسخ
1397-01-04 06:07

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.