1396-12-28 19:13
1252
0
51812
حسین پیش قدم :

پارک موزه دفاع مقدس استان گلستان جزو 58 پروژه محوری استان گلستان نیست

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان گفت : بودجه پارک موزه دفاع مقدس استان ملی است و اگر من از بودجه استانی بدهم تخلف کرده ام لذا جزو 58 پروژه محوری استان نیست .

به گزارش گلستان ما ؛ حسین پیش قدم صبح امروز دوشنبه 28 اسفندماه در جمع خبرنگاران در خصوص سوال خبرنگار گلستان ما مبنی بر اینکه آیا پارک موزه دفاع مقدس استان گلستان نیز جزو 58 پروژه محوری استان است ، گفت : نه ، این پروژه اقتصادی نیست و جزو 58 پروژه محوری استان قرار ندارد .

پیش قدم افزود : پارک موزه دفاع مقدس استان گلستان از شمولیت اعتبار استانی خارج بوده و بودجه آن ملی است و رئیس دستگاه متولی باید زحمت بکشد و اعتبار ملی را جذب کند .

وی تصریح کرد : اینکه بنده از اعتبار استانی بکاهم و به این بودجه بدهم تخلف کردم و باید پاسخگوی دیوان محاسبات و بازرسی باشم .

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : در جلسه ای که در فرمانداری داشتیم گفتیم همه نهادها کمک کنند ما هم یک کمکی خواهیم کرد .

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان اعتبار این پروژه یعنی پارک موزه دفاع مقدس را 7 میلیارد و 600 میلیون تومان اعلام کرد و گفت : در یک زمانی طی یک بسته فرهنگی بودجه فرهنگی به استانها می دادند و شاید یک استانی آن زمان استفاده کرد و مثل استان همسایه 70 درصد کار را پیش برد اما الان دیگر از این بودجه ها خبری نیست .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.