1396-12-19 07:27
1209
0
51395
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان:

دفاع مقدس موجب وحدت ملت در مقابل تمام استکبار شد / بزرگترین وظیفه حفظ آثار راه اندازی و بهره برداری مرکز فرهنگی دفاع مقدس است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان گفت: بزرگترین و مهمترین ماموریت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس است.

به گزارش گلستان ما ؛ نشست تشکل های مردم نهاد استان گلستان، در سالن اجتماعات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان واقع در تپه نورالشهدا برگزار شد.

در این نشست سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان ضمن خیرمقدم و تبریک بمناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: امروز اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان افتخار می‌کند که میزبان عزیزانی است که هدف و نیت و ماموریت‌شان در راه رضای خداوند و خدمت به محرومان و مستضعفان و همچنین پایداری، رشد و پویایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

ماموریت تشکل های مردم نهاد در راستای پویایی نظام جمهوری اسلامی ایران است

وی به ویژگی های دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: دفاع مقدس علارقم همه مشکلات، یه دیعه الهی بود، از این بابت که باعث شد انقلاب اسلامی امام خمینی تثبیت و روحیه ایثار، شجاعت، استقامت، جهاد و شهادت طلبی ملت ایران در جهان نمایان و شناخته شود.

سرهنگ جمشیدی بیان داشت: دفاع مقدس موجب اتحاد، همبستگی و وحدت ملت در مقابل تمام استکبار شد و موجب شد تا نسلهای حال و آینده به پدران و مادران خود افتخار کنند و اینک وظیفه ماست تا از این نعمت الهی به درستی پاسداری کنیم و عینا به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

وی به ماموریت‌ها و اهداف اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان اشاره کرد و گفت: جمع‌آوری اسناد، مدارک و آثار دفاع مقدس، تدوین تاریخ شفاهی رزمندگان، تدوین دایرةالمعارف و دانشنامه استانی دفاع مقدس و برگزاری جشنواره‌های شعر و خاطره و نشر آثار دفاع مقدس در قالب کتاب، هنر و فیلم از ماموریت ها و اهداف اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان می باشد.

ماموریت تشکل های مردم نهاد در راستای پویایی نظام جمهوری اسلامی ایران است

سرهنگ جمشیدی بزرگترین و مهمترین ماموریت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس را ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس دانست و افزود: راه اندازی و بهره برداری مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یک شوکت و عظمتی برای این استان است زیرا می توان در این مرکز آثار دفاع مقدس را در همه ابعاد به نسل جوان انتقال دهیم و این از وظایف مهم ماست و بنده توقع دارم تشکل های مردم نهاد به هر طریقی در ساخت این مرکز با ما همکاری داشته باشند.

در پایان هر یک از اعضا جلسه به بیان عملکرد و فعالیت های خود در تشکل های مردم نهاد پرداختند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.