1396-12-16 03:48
1257
0
51280
عضو گلستانی شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران:

انتصاب برخی فرمانداران نگران کننده است / برخی ها وجاهت لازم جهت فرمانداری را ندارند / استاندار تجدید نظر کند /انتخاب فرماندار صرف حضور در اردوگاه اصلاح طلبی مخالف اصول است

عضو گلستانی شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران گفت : گزینه هایی که از آنان نام برده می شود، وجاهت لازم را جهت نمایندگی عالی دولت در شهرستان ها را ندارند.

به گزارش گلستان ما ؛ مهدی بهزادیانعضو گلستانی شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران در خصوص شائبه های انتصاب اخیر در فرمانداری گرگان اظهار کرد : انتصاب مدیران غیربومی در حالی که نیروهای شایسته تر بومی وجود دارند و نیز استفاده از مدیران بومی ضعیف و ناتوان روند توسعه استان را کند خواهد کرد.

بهزادیان افزود : از اصول اصلاح طلبی و اعتدال گرایی، انتخاب نیروهای صادق، شایسته کارآمد و توانمند است و انتخاب افراد به صرف حضور در اردوگاه اصلاح طلبی مخالف این اصول است.

معاون ستاد دکتر روحانی در گلستان گفت: شخصا به عنوان کسی که در زمره حامیان روحانی بوده ام، اخباری که درباره برخی فرمانداران و انتصابات شنیده ام را نگران کننده می دانم.

بهزادیان تصریح کرد : گزینه هایی که از آنان نام برده می شود، وجاهت لازم را جهت نمایندگی عالی دولت در شهرستان ها را ندارند.

وی تاکید کرد : از استاندار تقاضا دارم در انتخاب فرمانداران جدید، تجدید نظر کند.

گفتنی است چند روز پیش استانداری گلستان تصمیم گرفت ابوالقاسم صفوی را به عنوان فرماندار گرگان انتخاب کند که این انتخاب با واکنش شدید فعالین فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی شهر گرگان اعم از چپ و راست قرار گرفت .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.