1396-12-09 09:37
1190
0
50997
تربتی نژاد:

دنبال تغییر مدیران نیستم / ثابت می‎کنم عملکردم فراجناحی بوده / برای فرمانداری گرگان 5 نفر گزینه‎اند

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت:  من ثابت می کنم که فراجناحی عمل می کنم و هرگز روی فرد خاصی نظر ندارم و فرماندار گرگان بعد از استعلامات مشخص می شود .

به گزارش گلستان ما، نورمحمد تربتی نژاد نماینده مردم فهیم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: برای فرمانداری گرگان 4 الی 5 نفر گزینه مطرح شده اند و حتی آقای استاندار پیشنهاد انتخاب یک زن را نیز داده اند.

وی افزود: در مقابل پیشنهاد فرماندار غیر بومی مقاومت کردیم چون معتقد بودیم نیروهای بومی خوبی داریم .

نماینده گرگان و آق قلا تصریح کرد: تغییر مدیریت ها در حیطه وظیفه من نیست اما در چارچوب وظیفه نمایندگی، نظارت خواهیم کرد اما در مورد انتخاب فرماندار طی تفاهم قبلی با استاندار قرار شده نظر ما نیز لحاظ شود.

وی در ادامه با اشاره به این که نماینده نباید به دنبال مصداق و تعیین فرد باشد اگر چنین شد وظیفه نظارتی اش سلب می شود،اذعان داشت: من ثابت می کنم که فراجناحی عمل می کنم و هرگز روی فرد خاصی نظر ندارم و فرماندار گرگان بعد از استعلامات مشخص می شود .

تربتی نژاد، افزود: به شخصه معتقد بودم دکتر حسینی و ضمیر در گرگان و آق قلا خوب عمل کرده اند ولی نظر استاندار بر تغییر و تحول است .

نماینده گرگان و آق قلا تصریح کرد: با اصولگرایان مشکلی نداریم و حتی به حاج آقا طاهری گفتم اگر افرادی مشکلی دارند به ما معرفی کنید تا پیگیری کنیم .

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.