1396-12-08 06:49
990
0
50943
جمال لیوانی :از مشتریان خوش حساب تشکر می کنم

مدیرعامل گاز گلستان خواستار واریز بدهی های معوق مشترکین گازشد/ برخی واحدهای صنعتی استان بدهی قابل توجه دارند

مدیر عامل شرکت گاز گلستان با بیان اینکه برخی مشترکین تجاری مبلغ قابل توجهی به این شرکت بدهی دارند گفت :این امر مشکلات بسیار زیادی را در تامین نقدینگی شرکت ایجاد می کند .

به گزارش گلستان ما ؛ صفرعلی جمال لیوانی با تاکید بر واریز بدهی های مشترکین، برتاثیر بسیار مهم پرداخت معوقات مشترکین در پیشبرد اهداف شرکت تاکید کرد.

جمال لیوانی با اشاره برنقش مهم مشترکین درچرخه درآمد شرکت وهمراهی آنان برای پیشبرد پروژه های عمرانی وجاری افزود: پرداخت به موقع وجوه گاز بهاء توسط  مشترکین گاز،  تاثیر قابل توجهی در روند توسعه وپیشرفت گازرسانی وهمچنین ارتقاء سطح خدمات قابل ارائه  در استان را بهمراه خواهد داشت .  

وی  با اشاره به اینکه  عدم واریز به موقع بهای گاز مصرفی روند توسعه را با مشکل مواجه می کند گفت:هرساله  تعدادی از مشترکین  گاز دربخشهای صنعتی ، تجاری و خانگی با تاخیر در پرداخت وحتی واریز نکردن  پول گاز مبالغ  قابل توجهی به این شرکت بدهکار می باشند که این امرمشکلات بسیار زیادی را درتامین نقدینگی شرکت ایجاد و بالتبع آن  تاخیر در اجرا وحتی  توقف پروژه های گازرسانی بهمراه دارد.

مدیرعامل گازگلستان ضمن تشکر ازمشترکین خوش حساب تصریح کرد:همراهی مشترکین عزیز در بخشهای مختلف مصرف با پرداخت به موقع وجوه و معوقات  گاز بهاء می تواند بسیار موثر باشد بطوری که درصورت  پرداخت  به موقع  میتوان با برنامه ریزی های مدون  کارهای بزرگی را در زمینه  گازرسانی به روستاها ،صنایع و سایر اماکن فاقد گاز وهمچنین افزایش خدمات رسانی در سطح استان  انجام داده وسرعت بخشید.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.