1396-11-29 09:52
1292
0
50634
شرکت موسس دانشگاه آزاد گرگان در تشییع دو شهید گمنام:

دکتر ابراهیمی : پشت کردن به شهدایی که زن و بچه داشتند ولی آگاهانه روی مین رفتند تا آینده کشور را بسازند خیانت است

بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در مراسم تشییع شهدای گمنام گفت : امروز پشت کردن به شهدایی که زن و بچه داشتند ولی آگاهانه روی مین رفتند تا آینده کشور را بسازند خیانت است .

به گزارش گلستان ما ؛ پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح امروز یکشنبه 29 بهمن ماه 96 در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان آرام گرفت تا نماد استقامت و پایداری این سرزمین طوطیای چشمان طالبان علم و دانش قرار بگیرد .

یکی از افرادی که در تشییع شهدای گمنام شرکت کرده بود ، دکتر عبدالقیوم ابراهیمی بنیانگذار و اولین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان بود که طی گفت و گویی کوتاه به خبرنگار ما گفت : پیام این شهدا اینست که وقتی عده ای برای باز کردن راه و ساختن آینده این کشور روی مین می روند و از زن و چه خود می گذرند امروز پشت کردن به این افراد خیانت است.

ابراهیمی افزود : امروز نباید هیچ مسئولی فکر کند که این صندلی و منصب ها ماندنی است و هر کسی که به صندلی فکر کرد فراموش شد پس برای بزرگ شدن باید صندلی و ریاست را فراموش کرد.

وی تصریح کرد : امروز به افتخار این شهدا لباس نو پوشیده و در این مراسم شرکت کردم .

موسس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان با اشاره به آیه هَلْ جَزَاء الْإِحْسَانِ إِلَّا الْإِحْسَانُ گفت : قطعا این شهدا کار خوبی کردند و باید با خوبی از آنها پذیرایی کرد و همه افراد و مسئولان نیز بدانند که ثمره کار خوب قدردانی و پاداش خوب است .

8210

انتهای پیام /

  

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.