1396-11-23 15:08
1355
0
50424
تقدیم به ابراهیم حاتمی کیا؛

نبرد آرماگدون و آینده غرب آسیا

تحولات چند دهه اخیر مبنی بر تغییر ساختاری در جغرافیای سیاسی منطقه با نقشه رژیم صهیونیستی و مدیریت آمریکا و حضور شرکای غربی و تبعیت بدیهی کشورهای عربی در منطقه بیانگر یک اتفاق بزرگ تاریخی است. چنان که آنان خود در سینمای هالییوود و فضای رسانه ای از آن به عنوان نبرد آرماگدون یاد می کنند.

به گزارش گلستان ما، نیچه در کتاب اراده معطوف به قدرت پرده از ماهیت عالم غرب و جهان غربی شده برمی دارد. جهانی که بشر اراده اش معطوف به قدرت است و نه چیز دیگری و در این بین غرب سودای سروری بر جهان را در سر می پروراند.

غربی که از دوران روشنگری به دنبال سیطره بر عالم بوده و در این سیر تاریخی که مبتنی نظریه کوسه ببری یا همان تنازع بقای داروین در نظام طبیعت بود که به تاریخ بشری تسری پیدا کرد و به تعبیر نیچه انسان از حیوان ناطق به ناطق حیوان تغییر کرد.

غرب نه تنها به دنبال تسلط بر شرق بلکه به دنبال استیلای بر کلیت تاریخی بشر بوده اما به دلیل ماهیت نیست انگارانه تفکر مدرن در قرن بیستم به جدال ساختاری در خود پرداخت که ماحصل آن جنگ جهانی اول، دوم و جنگ سرد بود که در این فضای تاریخی شکل گیری رژیم صهیونیستی با هدف نفی حقیقت شرق و تشکیل حکومت جهانی ایلیومناتی نقطه اشتراک چپ و راست جهانی بود.

نظام فاشیستی سقوط کرد و چند دهه بعد چپ. اکنون پس از چند دهه نظام سرمایه داری لیبرال در سراشیب سقوط قرار گرفته لذا در فهم آخرالزمانی خود از عالم برای مدیریت جهان براساس آنچه خود نظم نوین جهانی می نامد می بایست قلب جهان «غرب آسیا» که در ادبیات سیاسی رسانه ای غرب به خاورمیانه موسوم است باید مدیریت شود.

غرب آسیا شاید در وجه اول به دلیل انرژی فسیلی و منابع زیرزمینی نفتی و گازی مورد توجه واقع گردید این در حالی است غرب آسیا قلب معنوی تاریخ بوده که پیامبران مختلف در آنجا ظهور کرده اند. لذا تحولات چند دهه اخیر مبنی بر تغییر ساختاری در جغرافیای سیاسی منطقه با نقشه رژیم صهیونیستی و مدیریت آمریکا و حضور شرکای غربی و تبعیت بدیهی کشورهای عربی در منطقه بیانگر یک اتفاق بزرگ تاریخی است. چنان که آنان خود در سینمای هالییوود و فضای رسانه ای از آن به عنوان نبرد آرماگدون یاد می کنند.

 جالب اینجاست که در روایات اسلامی اعم از سنی و شیعه این نبرد که در متون مقدس آمده قابل تایید است اما نام ان نبرد قرقیسیا ذکر شده است.

کاندولیزارایس چند سال پیش گفته بود که خاورمیانه جدید در راه است. این زایش با درد همراه خواهد بود و این اشارتی بود بر جنگ آخر. 

صهیونیست ها امروز با وحشتی که از جریان حق به رهبری جمهوری اسلامی دارند در صددند سنت الهی را تغییر دهند. گویا آنان به آیه تورات که خطاب به آنان گفته شده بود اگر پیمان بندگیتان را بگسلید قومی را بر شما حاکم می کنم که به دنبال شما کوچه به کوچه خواهند گشت "ایمان دارند و مصداق آن را قوم ایرانی می دانند اما در صدد تغییر سنت الهی اند!!!

 بله! خاورمیانه جدید! نبرد آرماگدون یاقرقیسیا! مسئله این است. نبردی که جهان آینده را مشخص خواهد کرد.

حوادث پس از یازده سپتامبر که منتج به قلدر بازی امریکا در نظام بین الملل را رقم زد جهان را به سمت عصر پسا امربکایی برد. عصری که در آن کشورهای مشترک المنافع و غیر متعهد در کنار ابرقدرت هایی چون چین و روسیه و برخی کشورهای نوظهور قدرتمند چون کره وهند و...اثبات کرد که دوران بزن در رو تمام شده و دیگر کسی آن گونه که باید گوششان شنوای حرف های عموسام نیست.

الکساندر دوگین تیوری پرداز پسالیبرال روس بارها بر اتحاد استراتژیک کشورهای غیرهمسو با غرب با جمهوری اسلامی گفته است و امروز جبهه مقاومت بیش از هر زمانی قوی شده و حوادث موسوم به فتنه سام پس از شش سال بیانگر شکست غرب است.

گویی رویای ریگان مبنی بر فشار دادن دکمه های موشک های بالستیک در جنگ آرماگدون یا نبردد قرقیسیا بر باد می رود چرا که به زعم الن دوبنوا غرب در همه جنگ ها پیروز می شود الا آخرین!!!

به قلم؛ حسین پایین محلی و حمید فرشیدنیا

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.