1396-11-22 18:05
1614
0
50365
سایه سنگین اعتماد ملی بر سر انتخاب فرماندار گرگان :

صفوی ماحصل توافق پنهانی هزارجریبی و تربتی با منتجب نیا بود / یک منبع نزدیک به فرمانداری گرگان جابجایی را رد کرد

در حالیکه دو نماینده گرگان با منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی بر سر فرمانداری صفوی به توافق رسیدند اما یک منبع نزدیک به فرمانداری گرگان ضمن تکذیب این خبر گفت : هیچ بحثی در این خصوص با فرماندار صورت نگرفته است .

به گزارش گلستان ما ؛ یک منبع نزدیک به فرمانداری گرگان گفت : خبر جابجایی فرمادار گرگان کذب است و سید عباس حسینی فعلا فرماندار گرگان خواهد بود و در این مورد اصلا صحبتی نشده است .

صبح دیروز شنبه 21  بهمن ماه بود که یک منبع موثق خبر داده بود ابوالقاسم صفوی بزودی جایگزین سید عباس حسینی در فرمانداری گرگان می شود .

این خبر از آنجا محتمل است که در ماه گذشته تغییراتی در فرمانداری های بندرگز ، بندرترکمن ، علی آباد ، رامیان ، آزادشهر ، کلاله داشتیم.

اما ابوالقاسم صفوی از کجا مطرح شد ؟

تحقیقات و پیگیری های این پایگاه خبری نشان می دهد که تحرکات فتنه گران در روزهای گذشته و آمدن شخصیتهای کشوری به داخل استان گلستان منشا این خبر بوده است .

اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان که این روزها فقط آوازه اتحادیه اوایل انقلاب را به دوش می کشد و با ارائه لیست 700 نفره جهت سهم خواهی مدیریتی در استان آبروی فعالان سیاسی اصلاح طلب را برده ، بیشترین تحرکات را در این زمینه داشته است .

این اتحادیه با دعوت از منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی که رئیسش کروبی فتنه گر است ، سعی کرده همزمان از آب گل الود ماهی بگیرد .

در واقع جشن های انقلاب بهانه ای بود تا قائم مقام حزب اعتدال ملی را به گرگان بکشانند و از پتانسیل چانه زنی او در مواجهه با سید مناف هاشمی استاندار استفاده کنند .

همچنین نبی هزارجریبی و نورمحمد تربتی نژاد هم دیدارهایی با منتجب نیا داشتند که ماحصل و خروجی آن فرمانداری بنام ابوالقاسم صفوی بود .

هر دو نماینده گرگان با رفتن سید عباس حسینی و آمدن صفوی در فرمانداری گرگان موافقند و این حاصل اجماع این دو نماینده با منتجب نیا بود .

همچنین بررسی های ما نشان می دهد که با توجه به افزایش معاونتهای فرمانداری گرگان به سه نفر ، قرار شده ابوالقاسم صفوی که خود از نیروهای شاخص اتحادیه به حساب نمی آید ، اما هر سه معاون خود را از اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان انتخاب نماید .

برخی از سیاسیون چپ و بعضا راست از سهم خواهی های مکرر علی اصغری دبیر اتحادیه خسته شده اند و این اوضاع را خسته کننده و مشمئز کننده خواندند که رقابت سالم سیاسی و حزبی را بی خاصیت می سازد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.