1396-11-15 16:56
1728
0
50016
در چله انقلاب اسلامی؛

پاسخ خیابان «امام» گرگان به مانکن خیابان «انقلاب» تهران/ نه به بی حیایی با نصب پرچم غیرت

خواستند خیابان «انقلاب» را بدنام کنند غافل از اینکه این انقلاب «امام» دارد، کسبه ی خیابان امام خمینی گرگان در پاسخ به حرکتی که دشمن در خیابان انقلاب تهران انجام داد پرچم های جمهوری اسلامی را بر سردرمغازه های خود برافراشتند.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ به کوری چشم بدخواهان، انقلاب ما تازه اول چل چلی اش رسیده است، در آستانه چهل سالگی انقلابی قرار داریم که در سایه رهبری داهیانه ولایت فقیه از امام خمینی(قدس سره) گرفته تا فرزند خلفش مقام معظم رهبری و به یمن خون های پاک شهدا و ایثارگران و به قداست نام الله بر پرچم سه رنگش، آن هم در منطقه ای که جدال خاک و خون در آن پر رنگ است، در امنیت و کمال عزت و شرف و آزادگی زندگی می کنیم.

دشمن در طول عمر باعزت انقلاب اسلامی مدام کاسه را به کوزه و کوزه را به کاسه زد بلکه بتواند خراشی بر چهره انقلاب بیاندازد اما پشتوانه مردمی این نظام، همواره دشمنان ما را ناکام گذاشت.

ترفندهای دشمن جواب نداد، حمله نظامی کرد، تحریم اقتصادی کرد، ترور کرد، فتنه کرد، خلاصه هر چه در چنته داشت رو کرد اما تعداد موافقان نظام به ضدانقلاب می چربد، دست دشمن حال آنقدر خالیست که برای ترویج بی بند و باری و بی حجابی دست به دامان نداشته ی مانکن ها شده است، همان مانکن خیابان انقلاب که گوش و چشم بسته و روح نداشته اش دست خالی دشمنان را رو کرد.

حقه ی دشمنان انقلاب اسلامی در به چالش کشیدن «گفتمان نظام» و «فرهنگ اسلامی» آن نیز ناکام می ماند چرا که پرچم غیرتمندی ملت ایران همچنان پابرجاست، خواستند خیابان «انقلاب» را بدنام کنند غافل از اینکه این انقلاب «امام» دارد، کسبه ی خیابان امام خمینی  گرگان در پاسخ به حرکتی که ضدانقلاب در خیابان انقلاب تهران انجام داد پرچم های جمهوری اسلامی را بر سردرمغازه های خود برافراشتند.

این اقدام که به همت اصحاب رسانه استان گلستان در سی و نهمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی روی داد با استقبال مغازه داران، دستفروشان و حتی مردم عابر خیابان امام گرگان که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشت، روبرو شد.

ZHALE

«محسن ژاله» یکی از پرده فروشان این خیابان است، چشمش که به پرچم سه رنگ کشورمان می افتد بی اختیار بر آن بوسه می زند و آن را به صورت خود می کشد، می گوید این پرچم نشان عزت و غیرت ملت است و به آن افتخار می کند.

ژاله برای مشتریانش از انقلاب سخن می گوید و می خواهد که قدردان این امنیت و آرامش باشند و پرچم را بر سر مغازه اش نصب می کند.

KALATE

«مهدی کلاته» در این خیابان یک مغازه کفش فروشی دارد، جوان به نظر می رسد، از آنهایی که در دوران انقلاب هنوز به دنیا نیامده بود اما اعتقادی عمیق به این نظام دارد، وقتی پرچم به وی اهدا می شود می گوید که با کمال افتخار مغازه اش را به این پرچم مزین می کند تا مایه ی برکت کسب و کارش شود.

کلاته مصداق بارزی است که نشان می دهد نسل در نسل این میهن به انقلاب اسلامی پایبند هستند و به آن عشق می ورزند این عشق با تمام فشارهای دشمن هنوز پابرجاست و ان شاالله متصل به قیام حضرت مهدی(عج) خواهد شد.

گزارش از ماریه البرزی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.