1396-11-14 23:48
1231
0
49972
شهردار گرگان:

پروژه های گرگان باید پیوست فرهنگی و اجتماعی داشته باشد

شهردار گرگان گفت: پروژه در سطح شهر گرگان باید پیوست فرهنگی و اجتماعی داشته باشد چرا که تاثیرات مستقیم بر زندگی مردم و جامعه می‎گذارد.

به گزارش گلستان ما ؛ عبدالرضا دادبود شهردار گرگان اظهارکرد: شهرداری متولی شهرسازی نیز است و باید کلیات طرح خروج ادارات از هسته مرکزی از سطح شهر گرگان که باعث کاهش ترافیک می‌شود موافق هستم.

وی تصریح کرد: در قانون بودجه سال 1396 نیز اجازه تهاتر به برخی از دستگاه‎های اجرایی با شهرداری داده شده و باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

شهردار گرگان در مورد درخواست فرمانداری گرگان در جهت تهاتر و الحاق فرمانداری به پارک شهر گرگان گفت: بررسی این موضوع را در دستور کار می‎گذاریم و در صدد هستیم که جایی را در نظر بگیریم که دسترسی و پارکینگ نیز در آن گنجانده شود.

دادبود تاکید کرد: باید با برنامه‎ریزی در مورد جابجایی و تهاتر فرمانداری گرگان پیش برویم و نباید عجله کنیم، پروژه در سطح شهر گرگان باید پیوست فرهنگی و اجتماعی داشته باشد چرا که تاثیرات مستقیم بر زندگی مردم و جامعه می‎گذارد.

وی به مشکل پیش آمده برای کارگران و رانندگان حمل نخاله شهری اشاره کرد و یادآور شد: در مجموعه شهرداری تلاش می‎شود طرح و پروژه‎ای انجام دهیم که معضلات آن کم باشد، در گذشته شاهد این بودم که سرمایه‎گذاری که در منطقه هزارپیچ به دنبال سرمایه‎گذاری بود نگران نخاله و فاضلاب بودند، سرمایه‎گذاری در منطقه هزارپیچ یک جنبه اشتغال و یک جنبه توسعه گردشگری برای گرگان دارد.

شهردار یادآور شد: علاقه‎مند هستیم که طرح و پروژه‎ای برای هزارپیچ اتفاق بیفتد که آسیب‎های آن به کارگران حمل نخاله کمتر باشد.

وی گفت: دولت در سال آینده به دنبال خارج کردن تعداد زیادی از خودروهای فرسوده به ویژه بخش بار و حمل و نقل شهری است و به زودی این مهم ابلاغ می‎شود و بر اساس این شرایط باید عمل کنیم و مشکلات و آسیب‎ها در شهر به حداقل برسانیم.

شهردار گرگان گفت: نگاه استانداری به موضوع هزارپیچ مشخص است و باید این مهم مدیریت شود، امید داریم بتوانیم راه حلی برای آن پیدا کنیم.

وی افزود: مذکره اولیه برای حل مشکلات کارگران و رانندگان حمل نخاله شکل گرفته و در حال بررسی هستیم که چگونه می‎توانیم این مشکل را کمتر کنیم./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.