1396-11-14 07:28
1089
0
49934
شهردار گرگان خبر داد؛

افتتاح 18 پروژه عمرانی با اعتبار 56 میلیارد توسط شهرداری گرگان در دهه فجر

شهردار گرگان گفت: در این ایام 18 پروژه عمرانی بالغ بر 56 میلیارد ریال توسط شهرداری گرگان به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش گلستان ما ؛ عبدالرضا دادبود امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: دهه فجر هیچگاه در تاریخ فراموش نخواهد شد و هر سال در دهه فجر مردم ما نشان دادند بیشتر از گذشته در راستای حفظ دستاوردهای نظام ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: همه ما در هر جایگاهی که هستیم باید در راستای اعتلای نظام تلاش کنیم و هر کدام با انجام هرچه بهتر و صحیح‌تر وظیفه و مسئولیتی که به ما سپرده شده است می‌توانیم باعث افزایش رضایتمندی مردم و در نتیجه توسعه کشورمان شویم.

شهردار گرگان بیان کرد: هیچگاه نباید در هر جایگاهی که هستیم آن مسئولیتی که به ما سپرده شده است را سبک و بی‌فایده بشماریم زیرا چرخه خدمت به مردم همانند زنجیری است که پاره شدن هر حلقه از آن باعث اخلال در چرخه خدمت و تاثیرپذیری عملکرد می‌شود.

دادبود بیان کرد: به لطف و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که با حاکم شدن آن بر ایران شاهد تحول در توسعه و افزایش سطح رفاه در سطح کشور به ویژه روستاها شده است، می‌بینیم که هر سال افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف، این سطح رفاه، آبادانی، توسعه زیرساخت‌ها و خدمت به مردم را به سطح بالاتری می‌رساند.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری گرگان برای دهه مبارک فجر در این شهر، تاکید کرد: در این ایام 18 پروژه عمرانی بالغ بر 56 میلیارد ریال توسط شهرداری گرگان به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار گرگان تصریح کرد: عملیات اجرایی هشت پروژه عمرانی با پیش‌بینی اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال از دیگر اقدامات شهرداری گرگان در دهه فجر است.

دادبود تاکید کرد: پیاده‌رو سازی معابر، احداث دیوار سنگی، احداث دیوار حائل بتنی، پل عابر پیاده 93 متری مقابل شهرک شهریار، آسفالت کوچه‌های زیر 6 متر و اجرای عملیات احداث جداول و کانال از جمله این پروژه‌ها است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.