1396-11-14 06:56
1184
0
49923
مطلب وارده از یک مخاطب :

درسی که باید اصولگرایان استان از اصلاح طلبان بگیرند / گلستان شرکت سهامی شده است

 همیشه رفتار تشکیلاتی و دقیق اصلاح طلبها برای من الگو و یک درس بزرگ بوده است و رفتار چند ماه اخیرشان در استان گلستان جای تحسین دارد.

به گزارش گلستان ما ؛ متن زیر یادداشت یک مخاطب است که به سایت ارسال شده است : بالاخره با تلاش جدیت و پیگیری و بدون ناامیدی پس از ۵ سال به هدفشان رسیدند ، اینقدر در انتخاب استاندار فشار اوردند که اگر گزینه خودشان هم نشد لااقل از طریق ایجاد یک شرکت سهامی توسط استاندار غیر بومی بتوانند خواسته های خود را عملی کنند ؛ کاری که دقیقا در انتصابات استان در حال اتفاق افتادن است.

هر کدام از انتصابات سهم یک تشکل هست ، اعتدال توسعه،کارگزاران،ندای ایرانیان،قومیتهای اصلاح طلب،دفتر نماینده .... و به راحتی و با کمال تفاهم از طریق شرکت سهامی که استانداری ایجاد کرده به هدفشان می رسند آن هم در کمتر از چند ماه از انتصاب استاندار .

جالب اینکه چقدر قشنگ در یک روز ۳تا فرماندار شرق استان تودیع می شوند یا در ماه قبل دو تا فرماندار غرب تودیع شدند وجالب اینکه به هیچ کس و حتی مردمی که به شدت از یکی از فرمانداران راضی بودند هم اعتنایی ندارند و کار خودشان را می کنند و جالبتر اینکه هیچ صدایی از نیروهای انقلابی شنیده نمیشود.

باز هم مهمتر و درس گرفتنی تر برای نیروهای انقلابی این که بعضا از افرادی حمایت می شود که دارای مشکلات متعدد بوده و هستند ؛ کاری که هیچ وقت در جریان انقلابی دیده نشده نه حمایت از نیروها و نه تغییرات اینچنینی.

بی سابقه است سه تا فرماندار در یک روز تودیع می شوند و واقعا به این کار تشکیلاتی باید آفرین گفت.

و به نظرم، نمیدونم بگم جای تامل یا تاسف داره که نیروهای انقلابی همیشه در گیر واژه نامانوس مانند " مصلحت نیست" بوده و هستند که این روند به نیروسوزی و ایجاد روحیه ناامیدی و قهقرایی با این کلمه و اصلاح در نیروهای وفادار و پایبند به نظام،انقلاب و رهبری منجر می شود.

نویسنده : د – رضایی از گرگان

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.