1396-11-12 10:22
1261
0
49865
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

ساز و کار اقتصادی کشور به سمت پاسخگویی اشتغال جوانان برود/ دشمنی دشمنان ما با حاکمیت دینی ماست

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در «تولید و اشتغال» با نگاه دقیق که در حوزه اقتصاد مقاومتی وجود دارد عقبیم ؛باید ساز و کارها طوری شود که جوان تحصیل کرده در نظامات جمهوری اسلامی تامین شود .

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ سردار "رحمت الله صادقی"  امروز در همایش فاطمیون عصر ظهور که در تالار فخر الدین اسعد گرگانی برگزارشد، اظها کرد: یکی از مواردی که ما باید همواره به آن توجه کنیم ماهیت انقلاب اسلامی  که به همراه دو انقلاب فرانسه و روسیه در بالاترین سطوح علمی در جهان تدریس می شود .

وی وجه اشتراک دو مکتب فرانسه و روسیه را مخالفت جدی با دین بیان کرد،افزود: در انقلاب فرانسه دو نکته جدایی دین از سیاست  و مکتب امپریالیسم  مطرح بود و انقلاب روسیه نیز دین را افیون جامعه مطرح میکرد و تابع مکتب کمونیست بود. این دو انقلاب با این دو اصل کره زمین را بین خود تقسیم کرده و مکتب غرب و شرق امپریالیستی و کمونیستی اما دریک نکته وجه مشترک دارند .

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: مکتب امام خمینی (ره) هم بر دو اصل «حاکمیت دین»، « استقلال و آزادی و مخالفت وابسته بودن به ابرقدرت ها» استواربود که تقریبا بعد از 200 سال دو مکتب غرب و شرق به فرو پاشی رسید .

دشمنی دشمنان ما برای حاکمیت دینی ماست

وی ادامه داد: امام(ره) این مرجع دینی، دین را از این محرومیت و مظلومیت و جدایی اش از جامعه نجات داد و در یک بستر حاکمیتی مطرح کرد.

صادقی با بیان اینکه مخالفت دشمنان ما با فناوری هسته ای و موشکی ما نیست ، بیان کرد: دشمنی دشمنان ما برای حاکمیت دینی ماست چرا که کشوری جرات کرد بدون هیچ وابستگی به استکبارجهانی روی پای خود بایستد وحاکمیت دینی را مستقر کند. تا زمانی که  انقلاب بر مبانی دین استوار است دشمنی همچنان ادامه دارد .

وی باشاره به اینکه دشمن در 39 سال  انقلاب  معادلات جهان و منطقه ای آنها را به هم ریخته است ، اذعان کرد: امروز می بینیم حتی دبه دنبال حذف آیات جهاد ازکتب برخی کشورهای اسلامی هستند  تا متون و محتوا در علوم انسانی را آنطور که خود می خواهند القا کنند و دانشجویان مسلمان با مکاتب الهی بویژه اسلام ناب اشنا نشوند .

این مقام مسئول یادآورشد:  قرآن کریم بعد از انقلاب پرفروش ترین و پر فروق ترین کتاب کشور نام گرفته است جرا که این کشور توانسته است انقلابی را برپا کند که مبتنی بر قرآن کریم باشد و بواسطه آن از یوق استکبار جهانی بیرون بیاید و ظلم آنهارار نپذیرد و و این نشان از پویایی مکتب قرآن دارد.

حضور نسل سوم انقلاب در دفاع از حرم بواسطه استمرار باور و تربیت دینی

وی ارج نهادن به مقام شامخ شهدای مدافعان حرم و خانواده آنها تاکید کرد و افزود: پویایی مکتب اسلام در عمل مدافعان حرم به فرامین قرآنی دارد چرا که نسل سوم انقلاب بواسطه استمرار باور و تربیت دینی هزاران کیلومتر دور از خاک کشور برای احقاق حق حاکمیت دینی جانفشانی کردند و هر تهدیدی را پاسخگو باشد .

حضور موثر بانوان درشکل گیری انقلاب و در تربیت نسل انقلابی

صادقی با اشاره به حضور موثر بانوان در شکل گیری انقلاب اسلامی ودر تربیت نسل انقلابی گفت: حضور پرشور بانوان درهمایش های انقلابی تجدید میثاق با آرمان ها امام و اهداف مقام معظم رهبری و آرزوهای شهداست.

وی با بیان اینکه در دوره تثبیت انقلاب اسلامی و تشکیل دولت اسلامی هستیم ، افزود: جامعه و تمدن اسلامی فرمان ولی است که در استمرار انقلاب اسلامی چنینی طراحی کرده است.

تحقق همه ابعاد نظام اسلامی به مسئولین در سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه برمی گردد

فرمانده سپاه نینوا گلستان اذعان کرد: تحقق همه ابعاد نظام اسلامی به مسئولین در سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه برمی گردد و باید هماهنگی برای آن در این سه قوه بوجود آید .

وی با بیان اینکه برخی اقدامات درکشور بخصوص درحوزه های اجتماعی  و اقتصادی زیبنده کشور نیست، بیان کرد:  در «تولید و اشتغال» با نگاه دقیق که در حوزه اقتصاد مقاومتی  وجود دارد عقبیم ؛باید ساز و کارها طوری شود که جوان تحصیل کرده در نظامات جمهوری اسلامی تامین شود ، معیشت مردم در گرو معیشت اقتصادی خانوارها است که شاهد آمارهای ناامید کننده هستیم.

این مقام مسئول افزود: تمام تلاش دشمن به تشکیل نشدن جمهوری اسلامی است چرا که موفقیت ایران در همه جوانب موجب الگوسازی برای سایر کشورهای مسلمان و آزادی خواه جهان است .

فاصله طبقاتی بین فقیر و غنی و عدم تحقق عدالت اقتصادی درد جامعه، ماست

وی با بیان اینکه فاصله طبقاتی بین فقیر و غنی و عدم تحقق عدالت اقتصادی درد جامعه ماست، افزود: دشمن از اندک ظرفیت خود در داخل کشور سوء استفاده می کند بنا براین باید مسئولین ما بیشتر حساس باشند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در خاتمه گفت: براین باوریم؛ در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ما به همان آرمان ها اعتقاد داریم که این کشور با همان ظرفیت «ما می توانیم» روی پای خود می ایستد، همچنان که در حوزه  نظامی همه استکباررا به زانو در آورده است وتحقق جامعه اسلامی و تمدن اسلامی را به همراه خواهد داشت .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.