1396-11-10 10:27
898
0
49777
رئیس ستاد دهه فجر سپاه نینوا گلستان :

انقلاب‎اسلامی نسلی را تربیت می‎کند که دشمنان را به زانو در خواهند ‌آورد

رئیس ستاد دهه فجر سپاه نینوا استان گلستان گفت : در ایام‎الله دهه فجر انقلاب اسلامی در استان گلستان بالغ بر 3 هزار برنامه تحت ٦٤٣ عنوان توسط سپاه نینوا اجرا می شود.

به گزارش گلستان ما؛ سید موسی حسینی رئیس ستاد دهه فجر سپاه نینوا استان گلستان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهداء و تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، اظهارکرد: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که در دنیا کارشناسان و سیاستمداران تصور چنین رویدادی را نداشتند.

وی ادامه داد: ایران با تمدن عمیق و فرهنگ غنی خود در آن زمان تحت سلطه بیگانگان بود و مستشاران بیگانه امور کشور را در دست داشتند و با نفوذ خود صحنه را بازگردانده بودند.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوای استان گلستان تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب بر مبنای فرهنگی و دین اسلام بود و زمانی که جهان تحت سلطه دو بلوک شرق و غرب بود و کشورها برای ادامه حیات، خود را متکی بر یکی از این دو قدرت می دانستند، شکل گرفت و مدل جدیدی از حکومت را به جهانیان ارائه داد.

وی افزود: انقلاب فرهنگی ایران با شعارهای اساسی همچون "نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی" و "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" به میدان آمد و خود را از همان ابتدا در معرض انتخاب مردم قرار داد و مردم با 98.2 درصد به جمهوری اسلامی رای مثبت دادند.

رئیس ستاد دهه فجر سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران منافع غرب و استکبار جهانی در ایران به خطر افتاده بود و از این ترس داشتند که ایران به الگویی برای همه ملت های آزادی خواه جهان تبدیل شود از همان ابتدا به دنبال براندازی و یا مهار انقلاب بودند.

وی به توطئه های دشمنان انقلاب اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی نسلی را تربیت می کند که همچنان خار چشم دشمنان باشد و دشمنان را به زانو در خواهند ‌آورد و این نسل می‌داند که محوریت انقلاب اسلامی ولایت فقیه است.

حسینی تاکید کرد: حضور و مجاهدت های شهدای مدافعان در کیلومترها دورتر از مرزهای خود برای دفاع از انقلاب اسلامی و اسلام بیاگر این موضوع است .

وی اذعان داشت: دشمن به این نتیجه رسیده اقدامات سخت موجب اتحاد بیشتر درون نظام می شود و برای اهداف شوم آنها دستاوردی ندارد به همین منظور به دنبال ایجاد تردید و تزلزل در نسل جوان جامعه است که این نشان از یاس دشمن می باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا استان به تشکیل کمیته دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: گرامیداشت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در این کمیته با شعار محوری "سربلندی ملت در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی" اجرا خواهد شد .

وی به رویکرد تبیینی و سیاست های محتوایی این برنامه ها در جامعه اشاره کرد و افزود: با تبیین نقش حضرت امام خمینی(ره)، ولایت فقیه، شهداء، جانبازان، ایثارگران و خانواده آنها، روحیه استکبار ستیزی، تقویت وحدت و انسجام ملی و اسلامی با استفاده از ظرفیت های بومی و ایده های خلاقانه به دنبال ایجاد پیوند بین نسل جوان با اهداف انقلاب و ایجاد ظرفیت برای حضور حداکثری در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن هستیم.

حسینی به اجرای 3000 برنامه تحت 643 عنوان در این ایام اشاره کرد و گفت: توجه به اقتصادمقاومتی، برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، برگزاری یادواره های شهداء، فعالیت های علمی، برگزاری حلقه های صالحین، نشست های بصیرتی، عطر افشانی مزار شهداء، دیدار با خانواده های شهداء و ایثارگران، برپایی جشن های انقلاب و نور افشانی و... از اهم برنامه‌ها این دهه است.

وی با اشاره به 67 عنوان برنامه شاخص این ستاد، افزود: برپایی نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی و صنایع وابسته، افتتاح مدرسه در شهرهای مراوتپه و علی آباد در قالب پروژه های محرومیت زدایی و نواختن زنگ انقلاب در مدارس از جمله برنامه های دیگر این دهه است.

رئیس ستاد دهه فجر سپاه نینوا استان به افتتاح نخستین کارگاه خیاطی نیمه صنعتی در گرگان اشاره کرد و گفت: همایش مدافعان انقلاب اسلامی ١٩ بهمن همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت امیر (ع) گرگان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به طرح ویزیت رایگان در روز 12 بهمن از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 در مرکز درمانی سپاه نینوا برای عموم، خاطرنشان کرد: مراسم نورافشانی 21 بهمن ساعت 20 در گرگان اجرا می شود و این آمادگی وجود دارد تا در سطح بخش ها و روستاها هم این برنامه به صورت متمرکز اجرا شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.