1396-11-04 16:35
1073
0
49531
دادبود در مراسم معارفه ؛

یکی از برنامه‎ ها توسعه مشارکت در مدیریت شهری است / گردشگری می‎تواند تحول در گرگان ایجاد کند

شهردار گرگان گفت: پرداختن به موضوع گردشگری یکی از محوری‎ترین بحث‎ها است که می‎تواند تحول در گرگان ایجاد کند و کنار آن نباید از موضوع فرهنگی و زیرساخت‎های فرهنگی غافل شد.

به گزارش گلستان ما ؛ عبدالرضا دادبود شهردار گرگان در آیین معارفه شهردار گرگان اظهار داشت: داشتن مدیر عمرانی خوب در استان کار را برای شهرداری‎ها راحت‌تر و امکان بهره‎وری از ظرفیت‎ها را وسیع‎تر می‎کند.

وی تصریح کرد: امید داریم در کنار اعضای شورای شهر گرگان بتوانیم در مدت یک دوره 4 ساله عملکرد خوبی را در شهر گرگان داشته باشیم. مدیریت شهری بسیار وسیع است و بسیاری از موضوعات به آن مرتبط است و تنها در یک مراسم معارفه نمی‎توان در مورد آن صحبت کرد.

دادبود افزود: این مراسم آغاز یک دوره جدید مدیریت شهری در گرگان است و همچنین از زحمات شهردارهای سابق گرگان قدردانی می‎کنم. از امروز ما نیازمند همدلی و همراهی همه برای مدیریت شهری هستیم و صرفه‌نظر از قومیت‎ها و مسائل سیاسی برای پیشبرد توسعه شهری به کمک همه نیازمند هستیم.

شهردار گرگان تاکید کرد: شهر گرگان متعلق به همه است، فرزندان ما در این شهر بزرگ می‎شوند و نیاز به امکانات حمل و نقل، فضای سبز و نظم و انضباط در ترافیک شهر دارند.

دادبود با بیان اینکه نیازمند یک آرامش برای کنار یکدیگر بودن هستیم، افزود: یکی از برنامه‎های ما توسعه مشارکت در مدیریت شهری است، بخشی از آن شورای شهری است و بخشی از آن مشارکت‎های اقتصادی است که می‎تواند مبنای تحول در شهر است.

وی یادآور شد: پرداختن به موضوع گردشگری یکی از محوری‎ترین بحث‎ها است که می‎تواند تحول در گرگان ایجاد کند و کنار آن نباید از موضوع فرهنگی و زیرساخت‎های فرهنگی غافل شد.

شهردار گرگان گفت: در یک سال گذشته رویکرد خوبی در حوزه فرهنگی در کشور به وجود آمده و ما نیز به آن اهتمام خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.