1396-11-05 19:05
8522
3
49512
موافقت قوه قضاییه با انتقال قاضی القضات گرگان ؛

عقاب تیزبین دستگاه قضا بر فراز خلیج فارس / حجت الاسلام حقی دادستان استان هرمزگان شد

بزودی حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حقی دادستان مرکز استان گلستان با حکم رئیس دستگاه قضا به عنوان دادستان استان هرمزگان معرفی می شود .

به گزارش گلستان ما ؛ مسئولین دستگاه قضا با درخواست حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حقی برای انتقال به استان هرمزگان موافقت کردند ، در واقع بعد از انجام اقدامات قاطع و پر صلابت حقی در گلستان از اواخر سال گذشته مسئولین دستگاه قضا تصمیم گرفتند با انتقال وی به هرمزگان ، یکی از مبادی اصلی صادرات و واردات و یک مجرای اصلی قاچاق کشور ، جلوی مفاسد اقتصادی گسترده را بگیرند .

همانطور که می دانید استان هرمزگان یکی از استانهایی است که با توجه به قرار گرفتن در حاشیه خلیج فارس و تنگه هرمز و همسایگی با کشورهای عربی و دارا بودن اسکله بزرگ شهید رجایی ، همواره شاهد قاچاق کالا و اتومبیل با کانتیر در حجم های گسترده می باشد و مسئولیت دادستانی در این استان دهها برابر استان گلستان است .

حجت الاسلام حقی اصالتا اهل استان گلستان و متولد شهر خان ببین می باشد و از این جهت افتخاری است که فرزند شایسته گلستان در یکی از مسئولیتهای مهم کشوری در دستگاه قضا انجام وظیفه می کند .

حقی بازپرسی و دادیاری مشهد مقدس و دادستانی تربت جام استان خراسان رضوی ، معاون دادستان مرکز استان گلستان و سرپرستی دادسرای مرکز استان را برعهده داشت و در تاریخ 2 مهرماه سال 93 بعد از عباس پوریانی به عنوان دادستان مرکز استان گلستان معرفی شد .

از جمله اقدامات حجت الاسلام حقی مبارزه با زمینخواری ، دریاخواری ، کوهخواری و حفظ اراضی طبیعی و بیت المال ، مبازره بی امان با قلیان خانه ها و سرو قلیان در اماکن عمومی ، حضور با لباس مبدل بصورت شبانه در اماکنی مانند ناهارخوران جهت مبارزه با بزهکاران  ، مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز و اجرای بیش از هزار حکم بجای مانده از قبل در جهت مبارزه با ساخت و سازها ، همراهی برای نجات خلیج گرگان و مشکلات محیط زیست بخشی از اقدامات دادستان مرکز استان گلستان محسوب می شود .

ایجاد فضای امن برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی ، ساماندهی بدون هزینه و بدون درگیری موسسات مالی غیر مجاز در استان گلستان ، ساماندهی کانونهای اصلاح و تربیت در زندانهای گرگان با انجام امورات فرهنگی نظیر حفظ قران و اعزام زندانیان به راهیان نور و مشهد مقدس ، حمایت از خانواده های شهدای مدافع حرم و لغو برخی مراسمات مانند کنسرتهایی که در شان نظام جمهوری اسلامی نبود ، مخالفت قاطع با حضور برخی عناصر ساختار شکن جهت سخنرانی سیاسی در استان گلستان ، مبازره با فتنه انگیزانی که دیماه امسال قصد آشوب های خیابانی و بر هم زدن نظم عمومی را داشتند ، حمایت از جریانهای انقلابی ، مبارزه با گردن کلفت هایی که بیت المال را بساط لهو و لعب خود ساخته بودند و ... ؛ از اقدامات مثبت دیگر حقی در گلستان به شمار می رود .

گزارش اقدامات مثبت وی ، بارها مورد توجه و حمایت حضرت آیت الله آملی لاریجانی رئیس دستگاه قضا و حجه الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور قرار گرفت . 

این پایگاه خبری تحلیلی ضمن تشکر و خداقوت از باب تلاش و خدمات ارزشمند حجت الاسلام حقی در طول دوره تصدی دادستانی مرکز استان گلستان ، آرزوی توفیق و سربلندی برای وی در هر نقطه از ایران اسلامی که باشد می نماید .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمد

الان عقابتون کجاست؟

0
0
پاسخ
1398-01-17 21:29

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.