1396-11-04 09:03
1791
1
49479
سرگردانی در حوزه فرهنگ و ارشاد گلستان :

آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم

دکتر منتظری در طراز کشور در کسوت رئیس سازمان بسیج هنرمندان هم مدیریت کرده و از این جهت حیف است که نگین فرهنگی استان گلستان در حاشیه باشد و اهالی فرهنگ و هنر سرگردان باشند .

 به گزارش گلستان ما ؛ این روزها فضای مدیریتی استان گلستان بستر تغییرات و ناملایمتهای زیادی است ، از طرفی شاهد خروج و حذف برخی مدیران خوب و با سابقه هستیم و از طرفی مدیران ناکارآمد و غیر متخصص صرفا به جهت همسو بودن با برخی تفکران جناح حامی دولت به بدنه مدیریت استان تزریق می شوند .

یکی از این عرصه های خطیر مدیریت فرهنگ و ارشاد استان گلستان است ، کرسی که این روزها همه سودای آن را دارند در حلیکه بدانند اندک توانایی و شان این جایگاه را ندارند .

تجربه مدیریتهای گذشته در این عرصه نشان داد که گلستان مهد فرهنگ بوده و از این جهت مدیران خوب و باسابقه ای نیز در این عرصه حتی در طراز کشوری داشته که از این دست می توان به مرحوم "حبیب الله قلیشلی" و "دکتر غلامرضا منتظری" اشاره کرد .

مرحوم قلیشلی که خداوند رحمتش کند استاد اخلاق بود و منش اعتدالی اش بر همگان ثابت و تحرکات مثبتی در عرصه فرهنگ و ارشاد استان بجای گذارد ، اما دکتر غلامرضا منتظری نیز از زمره مدیرانی است که وقتی در سال 92 علی جنتی وزارت ارشاد را تحویل گرفت اصرار کرد منتظری بماند ، اما موج تخریب ها از داخل استان فرصت خدمتگزاری را از فرزند گلستان گرفت .

حال بعد از چهار سال همان گروهی که منتظری را تخریب می کردند پشیمان شده و می گویند خدا پدر منتظری را بیامرزد و برخی ها صراحتا عنوان می کنند که اگر منتظری بیاید مشکلی ندارند . او حتی در طراز کشور در کسوت رئیس سازمان بسیج هنرمندان هم مدیریت کرده و از این جهت حیف است که نگین فرهنگی استان گلستان در حاشیه باشد و اهالی فرهنگ و هنر سرگردان باشند .

از این مسائل خطی و جناحی عبور کنیم ، در باطن منتظری مردی با اخلاق حسنه و نیکو ، دانشی منبعث از مکتب اسلامی و قران ، تجربه ای مرکب از تخصص های این حوزه و تعهدی به مردم در قالب امانتداری از عرصه فرهنگ و ارشاد اسلامی ، از این جهت می خواهم به سید مناف هاشمی پیشنهاد کنیم که وقتی آب در کوزه است چرا تشنه لب می گردیم .

در این برهه خطرناک باید این درک را داشته باشیم که هر کسی باید خودش را فدای ایران و مردم آن بکند ، نه اینکه مدام دنبال این جناح و فلان مدیر همسو با فلان حزب و ... باشیم .

استاندار گلستان بداند دیر یا زود عملکردش به قضاوت مردم و رسانه ها خواهد نشست لذا با انتصاب شایستگان و آزمون داده های مقبول مردم استان ، عرصه های خطیر و به قولی کار را به کاردان بسپارد ، یک نظر سنجی ساده میان اهالی فرهنگ و هنر و رسانه نشان می دهد منتظری از چه مقبولیتی در این عرصه برخوردار است .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

OmiD

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

0
0
پاسخ
1396-11-03 12:23

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.