1396-11-03 05:15
822
0
49468
رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا گلستان

اعزام بیش از ۴ هزار و 500 دانش‌آموز گلستانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور / راهیان‌نور احیاکننده فرهنگ جهاد و شهادت است

رئیس ستاد راهیان نور استان گلستان گفت: تا پایان بهمن‌ماه امسال بیش از ۴ هزار و ۵۰۰نفر از دانش آموزان پسر از استان گلستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

به گزارش گلستان ما ؛ سرهنگ عبدالله عین‌علی رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا گلستان در حاشیه اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برابر برنامه‌ریزی صورت گرفته در ستاد سپاه نینوا گلستان از سوم تا پایان بهمن‌ماه امسال بیش از 4 هزار و 500 نفر از دانش آموزان پسر به منطقه عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در مرحله سوم از اعزام دانش آموزان قرار داریم تصریح کرد: در مرحله نخست و دوم اعزام تعداد 3 هزار و 692 نفر از استان گلستان به این مناطق اعزام شدند.

رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: هدف‌گذاری ما تا پایان‌ سال به تعداد بیش از 8 هزار نفر است که امیدواریم این امر تحقق پیدا کند.

عین‌علی با بیان اینکه کیفی‎سازی راهیان نور را مدنظر قرار دادیم، گفت: امسال با همکاری و همراهی استانداری مقرر شده در بحث عمرانی اردوگاه شهدای گلستان را در اردوگاه شهید باکری در مناطق عملیاتی جنوب گسترش دهیم.

رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه راهیان‌نور احیاکننده فرهنگ جهاد و شهادت است، گفت: بازدید از مناطق دفاع مقدس به خصوص برای جوانان فرصتی است تا نسل جدید با فرهنگ جهاد و شهادت بیشتر آشنا شود.

وی میثاق با شهدا را رمز ماندگاری انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: تحولات معنوی در نسل‌های نو و انتقال آرمان‌های اصلی انقلاب اسلامی و شهدا از محورهای اصلی برگزاری این برنامه فرهنگی است و برنامه‌ریزی، سازماندهی، همچنین هماهنگی و مشارکت بین مجموعه‌های مختلف می‌تواند نقش مهمی در فرآیند اهداف فرهنگی و ارزشمند کاروان راهیان نور داشته باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.