1396-11-02 20:19
1137
0
49466
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

زخم هایی که دشمنان از ایران اسلامی خوردند باعث تداوم دشمنی آنها شده / انقلاب اسلامی با خون شهدا تضمین شده است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به‎دلیل زخم‎هایی که از انقلاب خوردند به دشمنی خود ادامه می‎دهند، گفت: انقلاب اسلامی با خون شهدا تضمین شده است.

به گزارش گلستان ما ؛ سردار رحمت‎الله صادقی در حاشیه مراسم تشییع شهید حبیب حمزه‎ای در گفت‎وگو با خبرنگاران استان، با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهید حمزه‎ای، اظهار کرد: مردم با حضور پرشور خود در مراسم تشییع شهدا ثابت کردند راه آنها را تأیید می‎کنند و ادامه می‎دهند.

وی تصریح کرد: شهدا و رزمندگان تا زمانی که دشمنی دشمنان تداوم داشته باشد و اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی پابرجا باشد برای تثبیت انقلاب اسلامی در عرصه‎های مختلف حضور دارند تا انقلاب به دست صاحب اصلی آن برسد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به‎دلیل زخم‎هایی که از انقلاب خوردند به دشمنی خود ادامه می‎دهند، خاطرنشان کرد: تا زمانی که انقلاب اسلامی به حرکت پاینده خود ادامه دهد به طور قطع دشمنی دشمنان ادامه خواهد داشت.

سردار صادقی پیشاپیش با گرامیداشت دهه مبارک فجر، مطرح کرد: جانباز 70 درصد گرگانی در آستانه ایام‎ دهه فجر به فیض شهادت نائل آمدند که این همزمانی حاکی از آن است که انقلاب اسلامی با خون شهدا تضمین شده است.

وی در پایان ابراز کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری بنیاد شهید و ستاد یادواره شهدا از تشییع، تدفین و مراسمات بزرگداشت شهید برنامه‎های متنوعی را برگزار می‎کند.

به گزارش فارس، «شهید حبیب حمزه‎ای» جانباز 70 درصد قطع نخاع از روستای محمدآباد استان گلستان و از رزمندگان دفاع مقدس بود که در عملیات والفجر 6 در منطقه دهلران از ناحیه کمر مجروح شده بود.

وی که در سی‎ام دی‎ماه سال‎جاری به خیل همرزمان شهیدش پیوست امروز بر دستان مردم ولایتمدار گرگان تشییع شد./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.