1396-11-04 20:20
836
0
49462
عضو هیئت مدیره انجمن تالاسمی ایران :

مسئولان گلستانی در قبال بیماران تالاسمی کم کارند / سه دانگ سهم اهدایی ملک راضیه فرزاد به انجمن تالاسمی بازگردانده شود

یونس عرب گفت : پس از اعتراض بیماران تالاسمی استان و پیگیری‌های تهران، مقرر شد تا سه دانگ سهم اهدایی ملک مورد نظر راضیه فرزاد به اعضای این انجمن بازگردانده شود و حساب‌های مدیرعامل قبلی تا زمان ثبت انجمن استانی مسدود شود.

به گزارش گلستان ما ؛یکی از اعضای هیات مدیره انجمن تالاسمی ایران با تائید مشکلات پیش آمده برای بیماران تالاسمی استان گلستان، حل نشدن آن را کم کاری و فقدان نظارت مسئولان متولی رسیدگی به این بیماران در استان عنوان کرد.

یونس عرب با بیان اینکه برخی مسئولان استان به‌رغم پیگیری‌های متعدد انجمن تالاسمی استان ناملایمات زیادی را به این انجمن روا داشته‌اند، گفت: پس از اعتراض بیماران تالاسمی استان و پیگیری‌های تهران، مقرر شد تا سه دانگ سهم اهدایی ملک مورد نظر راضیه فرزاد به اعضای این انجمن بازگردانده شود و حساب‌های مدیرعامل قبلی تا زمان ثبت انجمن استانی مسدود شود.

عضو هیات مدیره انجمن تالاسمی ایران با بیان اینکه پس از ثبت انجمن هیچ یک از وعده‌های داده شده توسط انجمن قبلی عملی نشد، اظهار کرد: بعد از این اتفاق اعضای انجمن تالاسمی استان دوباره پیگیر موضوع شدند که با تهدیدهای اعضای قبلی و حتی شکایت مواجه شدند.

وی افزود: همه مستندات ادعای اعضای انجمن تالاسمی استان موجود است، اما به علت کمبود بودجه توان پیگیری قضائی ندارند./مهر

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.