1396-11-04 03:38
2876
4
49415
تیغ تیز دست زنگی مست ؛

دیروز جلالی ، امروز سردار زاده ، فردا نوبت کیست؟/ وقتی یک کردکویی ریشه کردکوی را می زند !!!

 از این جهت می خواهم انتقاد کنم از مدیر کانال گرگان فردا که چرا به عنوان یک کردکویی مدام سرمایه های انسانی این شهرستان ، مدیرانی که سالها درس خوانده و تجربه مدیریتی کسب کرده اند را تخریب می کند.

به گزارش گلستان ما ؛ این روزها برخی فعالین تلگرامی بجای اینکه بگذارند سید مناف هاشمی استاندار گلستان برای انتصاب مدیران خود با فراغ بال ، آرامش و امنیت روانی دست به انتصاب مدیرانش بزند ، با ایجاد جنگ روانی از طریق تلگرام سعی دارند مسیر انتصابات را منحرف سازند .

شگرد این کانال های تلگرامی استفاده از تصاویر و عناوین جعلی و خودساخته است تحت عنوان ستاد انتخابات روحانی یا ستاد جوانان و ... و هدف آنها نیز نه تنها رشد و توسعه استان نیست بلکه انتصاب فردی است که آنها می خواهند تا منافعشان را تامین کنند .

یکی از این کانال ها که بی رحمانه به سرمایه های اجتماعی و انقلابی استان می تازد و متاسفانه کسی هم با او برخورد نمی کند گرگان فرداست .

در این مجال کاری با خط و خط بازی و سیاسی کاری مدیر این کانال نداریم اما ای کاش ما از اصفهان و کرمان و ... کمی درس سیاست یاد می گرفتیم ، آنها دعواهایشان را در تهران انجام می دهند ولی وقتی به استان و شهر خود که می روند همگی تلاش می کنند تا شهرشان را آباد کنند .

از این جهت می خواهم انتقاد کنم از مدیر کانال گرگان فردا که چرا به عنوان یک کردکویی مدام سرمایه های انسانی این شهرستان ، مدیرانی که سالها درس خوانده و تجربه مدیریتی کسب کرده اند را تخریب می کند.

درست است این افراد همفکر شما نیستند اما همفکر و همشهری مردم کردکوی که هستند ، امرو اگر آقای جلالی نماینده شود ، آقای سردارزاده فرماندار یا مدیر کل شود که اولا افتخاری برای شهرستان کردکوی می باشد ثانیا اگر امکاناتی باشد این افراد قطعا از باب دلسوزی برای شهر زادگاهشان در نظر می گیرند .

آقای رایجی براستی کجا می روید و در فکرتان چیست که اینگونه بی محابا فقط به صرف اینکه فردی روزی از رئیسی حمایت کرد و یا در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد از رئیس جمهور جایزه گرفت ، حمله می کنید ، همه که نمی توانند یکسان فکر کنند .

این چه دیکتاوری است که شما دارید که همه باید با شما باشند وگرنه علیه شما به شمار می روند ، چرا فرزندان کردکوی را نابود می کنید ، آیا به فکر آینده شهر کردکوی هم هستید ، مگر چند تا سردارزاده و جلالی ، مازندرانی و ساور داریم در کردکوی ...

کردکوی تا کی می تواند امثال جلالی و سردارزاده بسازد برادر ، وقت تنگ است ، کمی بخود بیایید و به عنوان یک کردکویی جلودار تخریب فرزندان شایسته شهر نشوید . دیروز رحمت جلالی ، امروز سردارزاده ، فردا نوبت کیست ، خدا می داند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مجیدمجیدی

بنظرم باید این فرد را دیگر کردکوی راه ندهند ، ادم نباید اینقدر بی انصاف باشد

0
0
پاسخ
1396-11-02 04:16
عبدالله

خداییش کسی نیست به این فرد بگه یه خورده از قلمش در راه رضای خدا استفاده کنه فقط فکر منافع خودشه ظاهرا با نماینده ای که در زمان انتخابات تمام توانش رو برای پیروزیش گذاشت هم دچار مشکل شده اونم نه از باب دلسوزی و نشانه اعتراض، ظاهرا در مسائل اقتصادی قانع نشده. خدا این فرد رو به راه راست هدایت کنه

0
0
پاسخ
1396-11-02 04:38
احسان -کردکوی

کاری به اینکه مدیرکانال تو کردکوی شناخته شده و بی اعتبار هستند ندارم...کاری به اینکه کاملا مشخصه منافعش در خطره هم ندار..کاری به اینکه همش تو کانالش داره به استاندار، فرماندار و نماینده و غیره هم میتازه ندارمم.برام سواله چرا انقدر راحت داره اینکارارو انجام میده و هیچکس هم جوابگوی تخریب این آقا نیست؟ امیدوارم آقای سردارزاده فرماندار بشن ، چرا که ما مردم کردکوی از شهردار بودن ایشون خاطره خوبی داریم

0
0
پاسخ
1396-11-02 07:31
طیبی ولاغوزی

مطلب فوق العاده مهمی است ، از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم ، اینطور که این آقا پیش میره دیگه کسی توی کردکوی نمی مونه ، واقعا جا داره امام جمعه شهر ، فرماندار و بزرگان شهر این فرد را پیش خود بخوانند و باهاش صحبت کنن که اینقدر به کردکوی ضربه نزند .

0
0
پاسخ
1396-11-02 08:03

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.