1396-10-29 14:11
1439
3
49414
اتهامات مدیران دو رسانه تندرو به یکدیگر :

سفارشی نوشتن الکامیز را باور کنیم یا گل به خودی گرگان فردا را / افشاگری دیرهنگام لطیف ایزدی از دادن امتیازات کلان به یک فعال رسانه ای

امثال بنده بی هیچ چشمداشتی صادقانه فعالیت کردیم و به دنبال هیچ امتیاز و تسهیلاتی نبودیم و از موقعیت مان در جهت منافع مادی بهره نبردیم. راستی، در دوره اصلاحات با هزینه دولت چند بار به سفر خارجی رفتید؟!!!

به گزارش گلستان ما ؛ برای آنهایی که در فضای رسانه ای استان گلستان نفس می کشند حداقل نام سایت الکامیز و کانال گرگان فردا آشناست ، وجه مشخصه هر دو رسانه تندروی و متهم ساختن مسئولین ، سفارشی نوشتن و حق الزحمه گرفتن از صاحبان خبر در رسانه هایشان است ، حال مدتی است گویا مدیران این دو رسانه با هم بر سر مقدار نفعی که به آنها می رسد با هم دعوا دارند که بخش هایی از آن را با هم مرور می کنیم :

الکامیز نوشت : انتصاب هیوه چی به فرمانداری بندرترکمن با تندترین حملات گرگان فردا مواجه شد. به گونه ای که با مطلب" ضعبف ترین انتصاب " به تخریب هیوه چی و نورقلی پور پرداخت. این رفتار عجیب حیرت فعالین را برانگیخت که چگونه یک رسانه اصلاح طلب به تخریب مدیری می پردازد که از نیروهای کارآمد اصلاح طلبان گلستان به شمار می رود.

اولکامیز با مطلب " بهترین یا ضعیف ترین انتصاب ؟ " به آن پاسخ داد. در پی آن گرگان فردا بار دیگر در واکنش تند به اولکامیزنوشت : " وقتی برای دفاع از انتصاب یک فرد ضعیف برای فرمانداری بندرترکمن آسمان و ریسمان می بافند و گرگان فردا را اصولگرا و حامی رئیسی می خوانند... جناب ایزدی شما که اهل خالی بندی و سفارشی نویسی نبودی برادر!!! " .

اینجانب به منظور شفافیت و تنویر افکار عمومی، نکات ذیل را معروض میدارم : سلام آقای راییجی، بنده بار دیگر انتصاب هیوه چی را اقدامی شایسته می دانم اما در عجبم که شما با چه منطق و با کدام معیار، یک مدیر قوی را ضعیف ترین مدیر قلمداد می کنید؟

اخیرا این حقیر یادداشت "ضعبف ترین انتصاب " را در تلگرام مشاهده نمودم درکمال تعجب نویسنده مطلب نامش را ذکر نکرده بود. براستی برادر، چرا پنهان کاری کرده و در مطلب بظاهر انتقادی تان از ذکر نامت پرهیز می کنید؟ این قلم با توجه به رسالت مطبوعاتی که داشت به نقد مطلب شما پرداخت. نه پولی گرفتم و نه کسی سفارشی کرده است. جوابیه ام کاملا خود خواسته و آگاهانه بود.

به باور نگارنده این سطور ، شما که ادعای اصلاح طلبی دارید با تخریب دو تن از چهره های شاخص اصلاحات استان ، در واقع خود زنی کرده و گل به خودی زدید. آقای راییجی بنده شما را از سالها پیش می شناسم ولی از کانالتان بی خبر بودم. مطلب " ضعیفترین انتصاب " را با مطالب اصولگرایان تندرو در یک راستا دیدم به گونه ای که با خواندنش گرگان فردا را یکی از دهها کانال مخالف دولت اعتدال و اصلاح طلبان دانستم و از ظن خود گردانندگانش را از حامیان رئیسی قلمداد کردم . اگر شما با صداقت نامتان را در ابتدای مطلبتان می نوشتید هرگز این اشتباه رخ نمی داد.

برادر، شما اصلاح طلب هستید یا فرصت طلب ؟ به دلیل سهم خواهی به دکتر نورقلی پور عضو فراکسیون امید مجلس می تازید. این رفتار شما با کجای اصلاح طلبی همخوانی دارد؟ شما که ادعای اصلاح طلبی دارید در برخی مواقع روی اصولگرایان را سفید کرده و برای رسیدن به منافع تان چپ و راست نمی شناسید.

برادر، گرگان فردا که گلشن مهر و سلیم و آفتاب گلستان نیست که مخاطب با شنیدن نامش به خط و جناحش پی ببرد و یا مدیرش را بشناسد؟ آیا می دانید که هیوه چی در زمان فرمانداری اش در آق قلا با بیشترین هجمه های مخالفان دولت مواجه بود؟ آیا آیت الله نورمفیدی یک آدم ضعیف را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی اش درگنبد می گذارد؟ آیا نمایندگان استان شخص ضعیف را به عنوان دبیر هیئت نظارت بر انتخابات می گذارند ؟ به کجا چنین شتابان ؟!

برادر، حکایت شما مصداق ضرب المثل " از کوزه همان تراود که در اوست "میباشد. این قلم را اهل خالی بندی و سفارش نویسی به حساب آوردید . با تخریب این و آن و با جنجال سازی و غوغا سالاری به دنبال چه هستید ؟ برای سهم خواهی و رسیدن به منافعتان به آب و آتش می زنید. ای کاش مرام ثابتی داشتید. ما ترکمنها شما را یک اصلاح طلب واقعی می دانستیم و انتظار حمایت داشتم اما رفتارتان یادآور شعرحافظ است : " ما زیاران چشم یاری داشتیم / خود غلط بود آنچه که می پنداشتیم "

برادر، تنها سرمایه ما صداقت و قناعت است.هرگزدر زندگی به دنبال خالی بندی و سفارش نویسی نیستیم. لابد شما اینکاره اید که دیگران را چنین خطاب می کنید. فعالیت این حقیر برای اصلاحات بیشتر از شما نباشد حتما کمتر نیست. جنابعالی در 8 سال دوره اصلاحات بعنوان یک روزنامه نگار از تسهیلات و امتیازاتی برخوردار بوده اید. ولی بنده و امثال بنده بی هیچ چشمداشتی صادقانه فعالیت کردیم و به دنبال هیچ امتیاز و تسهیلاتی نبودیم و از موقعیت مان در جهت منافع مادی بهره نبردیم.

راستی آقای راییجی، در دوره اصلاحات با هزینه دولت چند بار به سفر خارجی رفتید؟!!!

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مسعود

این ها همشون فقط و فقط دنبال منافع خودشونن و برای رسیدن به اهدافشون جناح و قومیت نمیشناسن، هرچند خداروشکر کسی واسه حرف اینا تره هم خورد نمیکنه، واسه همین به همدیگه میپرن :)

0
0
پاسخ
1396-11-01 15:03

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.