1396-10-23 19:09
901
0
49082
فرمانده انتظامی گلستان خبرداد؛

کشف 215 میلیارد ریال فساد مالی در گلستان/ دستگیری 66 زمین‌خوار توسط پلیس آگاهی گلستان

فرمانده انتظامی گلستان از کشف 215 میلیارد ریال انواع پرونده فساد مالی در این استان خبرداد و گفت: در این راستا 21 پرونده جرائم اقتصادی در استان تشکیل شده است.

به گزارش گلستان ما؛ علی‌اکبر جاویدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان درباره آخرین عملکرد انتظامی گلستان در حوزه‌های مختلف گفت:در 10 ماه نخست امسال با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان 66 پرونده زمین‌خواری به ارزش ریالی 254 میلیارد ریال کشف شده است.

وی با اشاره به دستگیری 66 نفر در این راستا ادامه داد: موضوعات زمین‌خواری و جرائم اقتصادی و قاچاق کالا از جمله ماموریت‌های دارای اولویت پلیس آگاهی استان است.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به موفقیت‌های پلیس گلستان طی 10 ماه نخست امسال در حوزه قاچاق کالا، خاطرنشان کرد: در این مدت پنج هزار و 797 پرونده قاچاق کالا تشکیل شده است و 248 نفر در این راستا دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

جاویدان بیان کرد: توقیف 58 دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در 9 مرحله طرح‌های عملیاتی گمرکی، دخانی، کالاهای ممنوعه و طرح‌های سراسری از موفقیت‌های این پلیس طی این مدت بوده است.

وی به کشفیات پلیس گلستان در حوزه جرائم اقتصادی اشاره کرد و گفت: طی این مدت 21 پرونده جرائم اقتصادی به میزان 215 میلیارد ریال فساد مالی تحت عنوان تسهیلات غیرمجاز بانکی، اخلال در نظام اقتصادی و سایر پرونده‌های مرتبط در این حوزه کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان در خصوص کشفیات سرقت در این استان تصریح کرد: در 10 ماه نخست امسال با تلاش‌های انجام شده 76 درصد کل سرقت‌های به وقوع پیوسته کشف شده است.

جاویدان گفت: طی این مدت سرقت کیف‌قاپی 46 درصد کاهش، جیب‌بری 56 درصد کاهش، سرقت موتورسیکلت هشت درصد کاهش و سایر سرقت‌ها پنج رصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: کشف سرقت منزل 13 درصد افزایش، کشف سرقت مغازه 17 درصد افزایش، کشف سرقت از اماکن 53 درصد افزایش و کشف سرقت موتورسیکلت 6 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.