1396-10-21 07:55
1371
0
48995
به قلم ولی الله شهابی :

برنامه تغییر نظام با ۱۲ سناریوی زنجیره ای

عضو شورای بسیج رسانه گلستان نوشت : اجرای سناریوی ۱۲گانه بصورت شبکه های سازماندهی شده انجام می پذیرد و فعالترین شبکه های دشمن در ایران  شبکه جاسوسی و نفوذ در دستگاهها و نهادهای رسمی و غیر رسمی است.

به گزارش گلستان ما ؛ ولی الله شهابی استاد دانشگاه ، عضو شورای بسیج رسانه گلستان وسردبیر هفته نامه جوان گلستان طی یادداشتی نوشت : "دشمنان انقلاب اسلامی  تغییر نظام را در دستور کار خود قرار داده اند وبرای تغییر نظام جمهوری اسلامی و ایجاد نظام همسو با سیاست غارتگرانه آمریکا و صهیونیزم بین الملل ، اقدام به طراحی و اجرای سناریوی ۱۲گانه سیاسی، فرهنگی ،  نظامی و اقتصادی با کمک شبکه های جاسوسی و شبکه های رسانه ای و نفوذ ایادی وابسته به خود نموده اند  .

سناریوی ۱۲گانه عبارتند از :

۱- سناریوی بدعت و تحریف : حاکمیت اندیشه های التقاطی و سکولاریستی یکی از راهبرد های سناریوی  بدعت و تحریف است که که با آمیختن شریعت به اباطیل سوفسطایی  وبظاهر علمانیت و عقلانیت ، اصول و مبانی ارزشی و اعتقادی دین اسلام را هدف قراردادند  .قدیمی ترین سناریو ی دشمن ،بدعت وتحریف در مذهب شیعه راه اندازی جریان  بهائیت و بابیگری از قریب به یک قرن پیش در چتراستعمار انگلیس بوده است  واین روزها مجدداْ رگه های  تحرکات بهائیت در صفوف عوامل ضد انقلاب دیده می شود  و بدعت در مذهب اهل سنت نیز پیدایش وهابیت از زمان محمدبن عبدالوهاب آنهم با کمک عوامل جاسوسی انگلیس ها که در ماجرای مستر همفر آشکار است شروع گردید و تا اکنون که در پوشش های جدید آن شامل طالبان –النصره – داعش خودنمایی می کند و جان و مال و ناموس مردم مسلمان را برای غارت و تعرض مباح می انگارد .

۲-سناریوی  توسعه بزه های اجتماعی : از طریق رواج  بی بندو باری وفساد فرهنگی -  ایجاد زمینه برای  افزایش طلاق وافزایش بیکاری - رواج  مواد مخدر – طراحی  واجرای مدلهای تکدی گری  که باندهای تکدی گری با فریب و یا سرقت و یا خرید کودکان مبادرت به راه اندازی شبکه تکدی گری می کنند . – تغییرساختار خانواده اسلامی و وسبک زندگی  از طریق ترویج خیانت همسران ترویج ازدواج سپید وتوسعه فرهنگ مصرف در خانواده ها  صورت می پذیرد .

۳- سناریوی سیاه نمایی: دشمنان انقلاب برای انعکاس خارجی تحرکات مقطعی برخاسته از نیات پلید خود را با سیاه نمایی تمام در چشم جهانیان به نمایش می گذارند تا افکار عمومی جهان را آماده مبارزه با اندیشه های ضد استکباری  انقلاب اسلامی نمایند . ۴- سناریوی اعتبار زدایی رسانه ملی : دشمن با برنامه های تبلیغی خود تلاش می کند از رسانه ملی ایران با وجود تنوع شبکه ها و برنامه ها و آزادی بیان اعتبار زدایی کند ومردم را از توجه به رسانه ملی ایران بدبین کند  ودر مقابل رسانه های بیگانه را  با وجود تولید اخبار نادرست و محرک و مداخله گر درنظر مردم ایران  اعتبار بخشد که البته تا حدودی موفق بوده است .

۵- سناریوی بی اعتماد سازی : از طرق مختلفی صورت پذیرفت :

الف -  نمایش افراطی  دوگانگی ها  در داخل کشور شامل : دوگانگی در انتظار و واقعیت  (انتظار مردم و اختلاس حاکمان  ) –دوگانگی در گفتگوی مسئولین قوا- دوگانگی در سیاست های ملی (انقلابی و لیبرالیستی )  - دوگانگی در گفتار و رفتار – دوگانگی در قیمت ها – دوگانگی در جذب نیروها- دوگانگی در برنامه ( وعده ها )و عمل  -دوگانگی در اخبار و اطلاعات  که بخش عمده بی اعتمادی مردم ریشه در دوگانگی های موجود دارد .

ب -  نمایش ناکارامدی مسئولین و کارگزاران اجرایی و قضایی وتقنینی کشور که بعضاْ بی کفایتی بعضی از مسئولان به خواسته دشمن پاسخ مثبت داده است .

ج- سیاه نمایی خدمات جمهوری اسلامی ایران در ادوار مختلف و تخریب  عملکرد ددولت های گذشته که متاسفانه جنگ دولت هاوقوای داخلی برای تأمین خوراک دشمن فراهم شده است .

د- هشتک های رسانه ای :  سهم هشتک های  تبلیغی رسانه ای داخلی ایران  ۲۶ درصد واما سهم هشتک های تبلیغی رسانه ای خارجی ۷۴ درصد که سهم عربستان به تنهایی  ۲۷ درصد را به خود اختصاص داده است .

دامن زدن به هریک از موارد ذکر شده موجب بی اعتمادی مردم نسبت به نظام خواهد شد.

۶-  سناریوی تخریب :

الف- تخریب مادی : ایجاد حوادث مثل آتش سوزی در جنگل ها  - بریدن و قطع درختان جنگلی – توسعه آلودگی های زیست محیطی بیوتروریست – تولید آفت ها و بیماریها گیاهی و حیوانی و انسانی   – تعرض وتخریب سواحل گردشگری  - قاچاق کالا وارز -  تخریب اموال عمومی و  سرمایه های ملی ومردمی با شکستن شیشه های اتومبیل ،مغازه ها،بانک ها در جریان اغتشاشات و آشوبگری   ، 

ب- تخریب معنوی : (سیاسی وفرهنگی )  سوزاندن پرچم جمهوری اسلامی  ؛ نماد هویت ملی واسلامی ایران–  تخریب اذهان عمومی – تخریب چهرهای موثر انقلابی – تخریب قوای سه گانه – تخریب دستاوردهای علمی ،صنعتی ، فرهنگی و سیاسی کشور با تبلیغات نادرست  وتخریب و نابودی فرصت های توریستی وآثار تمدنی جهان اسلام که در دستور کار داعش به بهانه مبارزه با مظاهر شرک و کفر قرار گرفته بود و بسیاری از آثار تمدنی جهان اسلام در عراق و سوریه را ازبین برده است .

۷- سناریوی تحریم : در طی قریب به چهل سال بعد از انقلاب اسلامی امریکای جنایتکار و همراهان و مزدوران وابسته به آن ایران را در تحریم های مختلف اقتصادی ،نظامی ،صنعتی ودرمانی قرار داده اند وگرچه این تحریم ها برخلاف انتظار دشمن  ، خود منشاء تحول  در کشور بوده است .

۸-سناریوی تهدید : تهدید نظامی بابراه اندازی جنگ نابرابر صدام بعثی علیه ایران در طی ۸ سال – حمله به مسافرین هواپیمای مسافری در آبهای خلیج فارس – حمله طبس و شکست مفتضحانه یاغیان آمریکایی با امدادهای غیبی –ایجاد ناامنی های مرزی و راه اندازی تعرضات نیابتی در مرزهای آبی خاکی غربی وشرقی وجنوبی کشوروراه اندازی مانورهای مشترک نظامی در کنار دولت های متخاصم عربی و عبری و استقرار نیروهای امریکایی در کشورهای همسایه ایران ودر حواشی مرزی همسایگی ایران  از جمله تهدیدات نظامی استکبار بویژه آمریکا بوده است .

۹- سناریوی ترور :  تروز ۱۷۰۰۰ نفر ازمردم بی دفاع ایران توسط مزدوران منافق وابسته به استکبار - ترور دانشمندان هسته ای با کمک عوامل صهیونیستی در جهت متوقف کردن فعالیت های هسته ای و بازداری تقویت قوای دفاعی کشور از شنیع ترین اقدامات نظام استکباری در سالهای اخیر  بوده است .

۱۰- سناریوی اغتشاش و نا امنی : سناریوی اغتشاش و ناامنی در داخل کشور با هماهنگی و تعیین زمان قبلی با به میدان کشیدن عوامل ضد انقلاب از قبیل بازمانده های منافقین و شاه دوستان و ملی گراها و سهم خواهان و  فرصت طلبان جاه طلب وبا  تحریک عمومی عوامل ناراضی در حوزه های اقتصادی و معیشتی که بعد از حماسه نه دی ماه شاهد تحرکات پیدا و پنهان این قبیل عوامل بوده ایم و خوشبختانه مردم با بصیرت و انقلابی علیرغم وجود بعضی از نارضایتی های معیشتی صف خود را از آنها جدا کرده و در روز ۱۳ -۱۴- ۱۵ دی ماه حماسه میلیونی دیگری آفریدند .

۱۱- سناریوی کشته سازی : در جریان درگیری های اغتشاشگران وابسته به استکبار در بعضی از شهر ها بشکل مسلحانه نیروهای انتظامی و در کنار آن  مردم بی دفاع را مورد اصابت سلاح های گرم خود قرار داده اند و به شهادت رسانده اند . با ایجاد میدان خونین در شهرهای و روستاها نسبت به تحریک مردم علیه قوای امنیتی کشور جهت ادامه اغتشاشات و آشوبگری ها توفیق یابند .

۱۲- سناریوی جامعه جهانی  : از دیگر اقدامات برون مرزی دشمنان ،  سناریوی  فرمایشی جامعه جهانی است. که دو یا سه کشور خود را جامعه جهانی معرفی می کنند در حالیکه بالغ بر ۱۵۰ کشور عضو غیر متعهد ها را به عنوان جامعه جهانی نمی شناسند وبا مانورسیاسی آمریکا ویکی دو کشور وابسته اروپایی می خواهند  اراده خود را در مجامع بین المللی تحمیل کنند.

در جریان تحرکات اخیر ایران اسلامی  نیکی هیلی ؛ نماینده آمریکا در سازمان ملل بسیار ذوق زده وارد صحنه  سازمان ملل شده وتقاضای  محکومیت ایران در کنترل ناآرامی های داخلی  با حمایت از آشوبگران می نماید .

خوشبختانه اتفاق کشور های جهان نسبت به پیشنهاد نماینده آمریکا وقعی ننهاده و بعضا در مقام اعتراض به موضع امریکا حرف و حدیث های طنز آمیز داشته اند از جمله نماینده روسیه در سازمان ملل عنوان کردند لابد می خواهید در کنترل اغتشاشات ایران شیوه جنایات ایالت متحده امریکا در خاموش کردن ماجرای فرگوسن و جنبش وال استریت آمریکا را بما بیاموزید .

قابل ذکر است اجرای سناریوی ۱۲گانه بصورت شبکه های سازماندهی شده انجام می پذیرد و فعالترین شبکه های دشمن در ایران  شبکه جاسوسی و نفوذ در دستگاهها و نهادهای رسمی و غیر رسمی است که به تعبیر امام راحل (ره)  مردم انقلابی باید مراقب باشند و نگذارند انقلاب به دست ناهلان و نامحرمان بیفتد  .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.