1396-10-17 06:52
1145
1
48824
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

دلسوزی «ترامپ» برای فتنه‎گران منافع آمریکا را دنبال دارد / فرهنگ در چالش‎های اقتصادی کشور به حاشیه رفته است

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان امام(ره) آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن درجه یک ملت ایران دانست و گفت: اگر جایی رئیس جمهور آمریکا دلسوزی برای ما کرد به طور قطع به نفع خود و منافع کشورش است و همه باید نسبت به این موضوع آگاه باشند.

به گزارش گلستان ما به نقل ازطوبی گلستان؛ حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد عصر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان، با اشاره به اغتشاشات اخیر در شهرهای مختلف کشور، اظهارکرد: هر آنچه را که در کشور ما علیه انقلاب اسلامی رخ می‎دهد ریشه در خارج از کشور آن هم در توطئه آمریکای جنایتکار، رژیم غاصب صهیونیستی و مهره آنها مانند آل‎سعود دارد.

 وی با بیان اینکه در هر کشور نقد وجود دارد و حق طبیعی اقشار مختلف مانند رسانه‎ها، دانشجویان و... است، گفت:  کسی نقد را محکوم نمی‎کند اما اغتشاش و آشوب پذیرفتنی نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه فتنه و آشوب توسط ملت غیور و سرافراز ایران محکوم می‎شود، ادامه داد: اقداماتی مانند آتش زدن پرچم جمهوری اسلامی، حسینیه مسجد، اماکن مذهبی و عمومی که در اغتشاشات اخیر رخ داد دسیسه استکبار جهانی بوده که ملت ایران از این گونه اقدامات بیزار و متنفر هستند.

ولی‎نژاد تاکید کرد: در طول ۴۰ سال از انقلاب اسلامی هر جایی که شاهد شرارت عیله ملت، ترور، جنگ و رکود اقتصادی بودیم پای استکبار در میان بوده است.

وی با بیان اینکه مسؤولان برای جلوگیری از ایجاد آشوب و اغتشاش مشابه در کشور باید خدمات بیشتری در درجه نخست به مردم ارائه کنند، گفت: شأن ملتی که هستی خود را به پای انقلاب اسلامی گذاشتند این نیست و مسوولان باید تلاش خود را بیشتر کنند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید بر اینکه مسوولان باید سیاست کشور را با توجه به منویات مقام معظم رهبری پیش ببرند، تصریح کرد: در کشور عمودی به‎نام ولایت‎فقیه وجود دارد در گذشته امام (ره) و امروز رهبر معظم انقلاب در این جایگاه قرار دارد.

 ولی‎نژاد با بیان اینکه تنظیم شدن با سیاست‎های رهبری به پیشرفت و آرامش جامعه کمک می‎کند، افزود: در راستای جلوگیری از فتنه اقتصادی متخصصان باید تلاش کنند استقلال اقتصادی رخ دهد.

وی اضافه کرد: نباید در بخش اقتصادی وابسته به خارج از کشور باشیم و همانطور که در سیاست و مساله نظامی استقلال پیدا کردیم در بخش اقتصاد نیز باید مستقل شویم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه نباید کار فرهنگی در جامعه تعطیل شود، یادآور شد: مسوولان کشور در قوای مجریه و مقننه نباید فراموش کنند فرهنگ زیرساخت جامعه است.

 ولی نژاد با بیان اینکه متاسفانه مشکلات اقتصادی باعث شده فرهنگ به حاشیه برود، افزود:  جامعه و ملت ما فرهنگی است و انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بوده و باید با توجه به مباحث فرهنگی به توسعه کشور کمک کنیم.

وی افزود: آمریکا در۴۰ سال گذشته هیچ جایی نسبت به ملت ایران دلسوزی نکرده و با تحریم دارو و قطعات هواپیما در مشکلات اقتصادی و در هشت سال جنگ شرایط را برای ملت ایران سخت‎تر کرده تا ملت ما سود نبرد.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان امام(ره) آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن درجه یک ملت ایران دانست و گفت: اگر جایی رئیس جمهور آمریکا دلسوزی برای ما کرد به طور قطع به نفع خود و منافع کشورش است و همه باید نسبت به این موضوع آگاه باشند./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی اصغر طغرایی

سلام علیکم : باتشکر از مدیر کل تبلیغات اسلامی واقعا مسائل فرهنگی توجه ویژه قرار گیرد مهندسی فرهنگی با تفکر حضرت امام خمینی س و مقام معظم رهبری تدوین واز موازی کاری خوداری شود چرا دراستان کوتاهی میشود از نماینده رهبری در استان گلستان و استاندار محترم استدعا دارم تقویم فرهنگی را تصویب واجرا کنند لبیک یا حسین ع

0
0
پاسخ
1396-10-17 07:16

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.