1396-10-16 20:18
1910
0
48814
در حرکتی زیبا انجام شد؛

اهدا گل توسط عاملان امنیت آشوب های اخیر به کسبه شهر گرگان / تشکر مردم از قدرشناسی و عطوفت بسیجیان + تصاویر

نیروهای امنیتی شهرستان گرگان اعم از سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و فرمانداری گرگان در اقدامی شکوهمند از کسبه خیابان ولیعصر(شالیکوبی) که در شب های آشوب زحماتی را متحمل شدند، دلجویی کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ زمستان های کشور سرد و گرم های زیادی چشیده است! فرار شاه مخلوع، ورود امام(قدس سره)، حماسه 9 دی 88 و به تازگی حماسه 13 و 15 دی 96 که پایانی بود بر آشوب های خیابانی عده ای قلیل که سعی در بر هم زدن نظم و امنیت کشور را داشتند.

بهتر است بگوییم زمستان های زیادی در کشور تبدیل به بهار شدند که دستان پرمهر نیروهای امنیتی و همراهی و همگامی ملت بصیر با آنان، بی تاثیر در این بهار آزادی و آزادگی نبود.

امشب نیروهای امنیتی شهرستان گرگان اعم از سپاه پاسداران، نیروهای بسیجی، نیروی انتظامی و فرمانداری گرگان با اهدا شاخه های گل و شیرینی به کسبه خیابان ولیعصر(شالیکوبی) که در آشوب های اخیر متضرر شده بودند از آنان دلجویی کرده و از آنان در همراهی برای برقراری نظم و بازگرداندن امنیت به شهر تشکر کردند.

Gol 1

جلوه های زیبایی در این اقدام باشکوه عاملان امنیت شهر رقم خورد از اشک های پیرزن فروشنده ی دور میدان گرفته تا سخنان ولایی خانم دستفروش و معلولی که اگر بحث معیشت در میان باشد او می بایست پیش از هر کس فریاد برآورد اما وقتی پای نظام و میهن و پرچم انقلاب اسلامی به میان آمد او میدان داری اش جنس ولایت به خود گرفت.

Gol 1

گوشه ای از میدان بساط کرده بود خانم کم سن و سالی بود که می گفت اجناس فروشی اش نیز مال خودش نیست اما ذره ای این درد معیشت باعث نشد با آشوب گران هم کلام شود، می گوید نه تنها اغتشاش گران درد معیشت نداشتند بلکه کاسبی مردم و امنیت آنان را نیز زیر سوال برده بودند.

Gol 1

از درد و اشک و آهش هنگام شنیدن خبر به آتش کشیدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و نام مقدس الله برایمان می گوید و از نیروهای امنیتی بابت خاموش کردن آتش این فتنه تشکر می کند.

Gol 1

این اقدام نیروهای امنیتی تجلی وحدت و همبستگی با ملت بود، آنجا که عامل امنیت و آرامش مردم همین نیروها بودند ولی بزرگوارانه از مردم بابت زحماتی که در شب های آشوب متحمل شدند دلجویی کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.