1396-10-14 00:02
2198
0
48694
گزارش میدانی؛

تشکر مردم گرگان از نیروهای امنیتی/ چنگال آشوبگران قطع شد

مردم دارالمومنین گرگان ضمن قدردانی از نیروهای امنیتی برای برقراری آرامش در سطح شهر، نفرت و انزجار خود از آشوبگران و معاندین مکتب اسلامی را علنی کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ قصه از یک مطالبه به حق مردمی آغاز شد، دشمنی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری به دنبال یک رخنه برای نفوذ است از مطالبه حقیقی مردم برای بهبود معیشت سوءاستفاده کرد و از این آب گل آلود سعی داشت ماهی صید کند، دشمنی که نه ایران برای او اهمیت داشت نه مردم ایران، چرا که با آشوب و اغتشاش نه تنها به اموال عمومی و معیشت مردم چنگ انداخت بلکه این آب گل آلود را به خون چند هموطن بی گناه نیز آغشته ساخت.

گرگان از جمله شهرهایی بود که کمتر از دیگر مراکز استان ها در کشور در اغتشاشات اخیر آسیب دید، آشوبگران در دارالمومنین گرگان در خیابان شالیکوبی سعی در برهم زدن نظم عمومی داشتند که هم به دلیل تعداد بسیار اندک و هم بدلیل هدف نامیمون و هم بدلیل سن پایین اغفال شدگان نتوانستند آنچنان که در دیگر شهرها خسارت به بار آوردند در گرگان نیز قدمی بردارند.

حضور به موقع نیروهای امنیتی از همان شب اول اغتشاشات(9 دی) و خدمت حدود یک هزار نیروی نظامی و بسیجی و مردمی در شب های سرد زمستان، مجال خودنمایی به آشوبگران نداد و امنیت را به مردم و کسبه خیابان اصلی شهر بازگرداند.

gozareshmeydani 1

نوجوان 16 ساله ای که از کاسبان خیابان شالیکوبی است ضمن تشکر از نیروهای امنیتی و بسیجی در بازگرداندن آرامش به شهر، می گوید: اکثر تعداد آشوبگران را نوجوان های هم سن و سال من تشکیل می دادند، به آنها به عنوان یک دوست می گویم که دیگر خود را در دام این فضاها گرفتار نکنند.

وی می افزاید: منکر مشکلات معیشتی مردم نمی شوم اما این آشوب های خیابانی نه تنها به نفع مردم از لحاظ امنیتی نبود بلکه از نظر معیشتی نیز به بسیاری از کسبه ها ضرر رساند.

gozareshmeydani 8

جوان عابر دیگری نیز در خصوص آشوب های روز گذشته اظهار می کند: اعتراض مردم به معیشت مشکلی ندارد اما اینکه به اموال عمومی و بانک ها آسیب برسانند این سوال پیش می آید که این اعتراض است یا آشوب؟! آشوب جز برای دشمن برای دیگری سود ندارد.

gozareshmeydani 3

دو تن از بانوان در حال عبور از خیابان شالیکوبی که امنیت بوجود آمده آنان را به خیابان کشانده بود نیز ابتدا از نیروهای امنیتی تشکر می کنند و می گویند: مشکلات معیشتی نباید سبب بیرون ریختن آشوبگران شود، هر مشکلی راه حلی قانونی دارد.

یکی از این بانوان ادامه می دهد: اگر در ایران اغتشاش شود اولین اتفاقی که می افتد سوءاستفاده دشمن برای دشمنی بیشتر است، خیلی ها در این آشوب ها بی طرف هستند اما آسیب می بینند، تخریب بانک ها و اداره ها و بیت المال راه حل رفع مشکلات معیشتی نیست.

خانم دیگر که اکثر اغفال شدگان این آشوب ها را جوانان کم سن و سال می داند، می گوید: این ها درک نمی کنند که چه عاقبتی از این کار احمقانه در انتظار آنهاست این ها با غرق شدن در این فضای مسموم در درجه اول به خود و در درجه دوم به خانواده های خود آسیب می زنند.

gozareshmeydani 4

دختر جوان دیگری نیز با بیان اینکه امنیت نباید فدای مشکلات معیشتی شود، ابراز می کند: باید شرایطی در کشور فراهم شود که مردم از مسیر قانونی بتوانند حرف خود را بزنند.

gozareshmeydani 5

سیدمحمد حسینی، مرد سالخورده ایست که معتقد است ناآرامی ها در کشور به نفع دشمن است و در این باره می گوید: دشمن در هر زمینه ای منظر جرقه ای در ایران است تا آن را بزرگ کند.

وی افزاید: این آشوبگران عناصر ضد انقلاب و بخشی نیز بچه های اغفال شده ای بودند که این تحرکات ناشایست را به بار آوردند.

این شهروند گرگانی خاطرنشان می کند: آنچه مسلم است این است که مملکت باید امنیت داشته باشد چرا که اگر امنیت نباشد معیشت نیز برقرار نمی شود.

gozareshmeydani 6

یکی از بانوان جوان دیگر نیز ضمن تشکر از نیروهای امنیتی می گوید: تظاهرات برای مشکلات معیشتی جز تشویش چیز دیگری ببار نمی آورد باید مسیر را درست انتخاب کرد.

gozareshmeydani 7

مادر دختر دیگری نیز ضمن قدردانی از زحمات نیروهای امنیتی برای برچیدن بساز آشوبگران از سطح خیابان ها، می گویند: این آشوب ها نه ما را بلکه هیچ هموطن دیگری را خوشحال نکرد، گرچه مشکلات معیشتی وجود دارد ولی با آشوب و فتنه و تخریب اموال عمومی مخالف هستیم.

پاسرو؛ امروز، سیزدهم دی ماه 96، مردم شریف دارلمومنین گرگان، همپای نیروهای بسیجی و انتظامی، علیه آشوبگران و معاندین مکتب اسلامی به خیابان ها آمدند و چنگال فتنه را از رخ ایران اسلامی برچیدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.