1396-10-13 11:51
2313
1
48683
گزارشی از تظاهرات ضد فتنه در گلستان؛

حماسه انقلابی ها در گلستان/ هرجا اصل نظام به خطر بیفتد، گرایش هاس سیاسی رنگ می بازد + تصاویر

مردم ولایت مدار و همیشه در استان گلستان امروز با حضور حماسی خود بر حمایت از ونظام مقدس جمهور اسلامی ایران مهر تایید زدند و نشان دادند هرجا اصل نظام به خطر بیفتد، گرایش هاس سیاسی رنگ می بازد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ زمانی که دشمن چشم به کشور عزیزمان می دوزد و تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به انقلاب می کند، دیگر اصولگرا و اصلاح طلب و احزاب رنگ می بازد و همه یک رنگ  می شوند و با خروش انقلابی  بپا می خیزد.

امروز اصولگرایان و اصلاحطلبان استان گلستان انقلابی به  پا کردند و در خیابان بزرگ امام خمینی(ره) شعار خمینی کبیر را سر دادند و بر فتنه گران تاختند.

فتنه گرانی که تا کوچکترین مسئله ای را در کشورمان می بینند، برای آشوبگری پیش قدم یم شوند  اما امروز باردیگر ملت نشان داد که  گرسنگان واقعی ترامپ و همپیمانا استعمارگرشان هستند که از شدت هوس سوداگری دست به انتحار سیاسی می زنند و به مردم ایران فراخوان می دهند!

حال آنکه ملتی که داعشی های وحشی که خود آنان با جدید ترین تجهیزات جنگی روز دنیا تجهیز کرده بود ند از خاورمیانه نابود کرد هرگز نخواهد گذاشت مقصود این دیوانگان به سرانجام برسد .

امروز مدیران اصلاحطلب آموزش و پرورش  و مدیر اصولگرا یک شعار را از حنجره خود بیرون آوردند با اعلام برائت از فتنه  بر برائت از فتنه انگیزان 96 هم تاکید کردند .

13dey 44

هرجا اصل نظام به خطر بیفتد، گرایش هاس سیاسی رنگ می بازد

"قربان طاشی" رئیس اتحادیه انجمن اسلامی معلمان در حاشیه راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست گفت: هرجا اصل نظام جمهوری اسلامی و انقلاب به خطر بیفتند مردم بدور از هرگونه گرایش سیاسی و تشکیلاتی در صحنه حضور دارند و اجازه به فرصت طلب ها نمی دهند .

وی  افزود: هموطنان  اعتراضات به مشکلات جامعه  را داخلی و در درون جامعه قانونی و منطقی پیگیری می کنند و هیچگاه اجازه  ورود عوامل بیگانه و آشوبگر و غارتگر اموال عمومی و هتاکان  به نوامیس مردم و نظام جمهوری اسلامی  و مقدسات را نخواهند داد .

رئیس ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه برای انقلاب و جامعه اسلامی خون ها دادیم، تصریح کرد: مردم احساس کردند باید در صحنه حضور داشته باشند  و جلوی برخی از اغتشاشات را در جامعه بگیرند و بیعتی دوباره با نظام ببندند و تاکید کنند که همیشه در صحنه و به اصولمان پایبند هستیم  .

وی بیان کرد: فرهنگیان هم از همواره در همه صحنه های انقلاب  پیش از انقلاب و بعد از آن بوده اند و همیشه تجدید بیعت با آرمان های انقلاب  می کنند .

20180103 104527

مردم ایران به هیچ وجه خواهان  تغییر نظام  نیستند

"محمدرضا کریمی"  رئیس هسته گزینه آموزش و پرورش گلستان امروز در در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست؛ گفت: خشونت و خسارت به اموال عمومی و توهین به مقدسات و  ارکان نظام مورد تایید مردم ما نیست .

وی افزود: بخش قابل توجه نوجوانان و جوانان در آشوب ها فریب خورده دشمنان، هدایت شده  و گرفتار در جمعیت  شده بودند .

این مدیر اصلاحطب استان گلستان با بیان اینکه واقعیتی که نباید کتمان کرد، این است مردم ایران  به هیچ وجه خواهان  تغییر نظام  نیستند ، یادآورشد: اما به علت مشکلاتی که در درون نظام وجود دارد از گرانی اقتصادی معیشتی و سیاسی مردم دغدغه هایی دارند که مسئولین نظام با تلاش و همت و  خدمت صادقانه این مشکلات را بر طرف کنند .

وی گفت: این مسائل گذرا و رفتنی است و این آشوب های کور به جایی نخواهد رسید .

13dey 31

مردم دشمن خود را  شناختند و بین خود و فتنه گران فاصله ایجاد کردند

"امیرناظری" مسئول بسیج فرهنگیان گلستان، اظهار کرد: ملت همیشه در لحظات حساس پشتبان نظام هستند و فتنه گران باید بدانند  

وی افزود: ما انقلاب را  ساده بدست نیاوردیم که به این آسانی ها از دست بدهند و مشکلات آن را نیز به جان می خریم و با همت  و همیاری آن را برطرف می کنیم.

مسئول بسیج فرهنگیان استان گلستان تصریح کرد: این حضور حماسی مشت محکم مردم  بر ایادی غرب است و نشان داد که مردم دشمن خود را  شناختند و بین خود و فتنه گران فاصله ایجاد کردند.

13dey 45

درس بزرگ حضور حماسی مردم به دشمنان

"وجیهه اللله عسگری " مدیر سابق آموزش و پرورش کردکوی امروز در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست؛ این حضور  پرشور ملت باشکوهمان در سراسر میهن اسلامی و در گرگان ما نشاندهنده  وحدت، بصیرت و همدلی مورد تاکید مقام معظم رهبری است  .

وی افزود: این حضور درس بزرگی  به همه دشمنان خارجی و داخلی و اسرائیل و رژیم سعودی خواهد بود که دست از این شیطنت ها  و دشمنی با ملت ایران بردارند و مشت محکمی به دهان آنان خواهد خورد .

13dey42

مردم، هیچگاه اسیر خائنین به ممکلت و اسلام نخواهند شد

 "رحیم نکاهی" رئیس امور تربیتی آموزش و پرورش گلستان نیز با بیان این مطلب که "آزموده  را ازمودن خطاست" اظهار کرد: ملت در طول سالهای متوالی و در طول هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که نسبت  به ارزش های خود پایبند هستند و هیچگاه اسیر خائنین به ممکلت و اسلام نخواهند شد.

وی افزود: تا زمانی که انقلاب و اسلام است ، تا زمانی که ایثار و فداکاری هست دشمنان دست از دشمنی خود برنخواهند داشت و  این چیزها نباید  از آن تعجب کنیم.

به گزارش کلاس بیست؛ خروش انقلابی مردم گلستان  دراعلام برائت از فتنه گران و عمال داخلی شان فتنه دیگر ضد انقلاب را نقش برآب کرد و نشان داد مردم ولایت مدار، اصولگرا و اصلاح طلب برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه متحد و یکپارچه هستند .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمدامین

با سلام و احترام ؛ مسئولین محترم سایت ، بنده با اینکه از لحاظ سیاسی با شما هم عقیده نیستم و با بسیاری از نظرات شما در سایت مخالفم و گرایش به تفکر اصلاح طلبی دارم ولی امروز به همراه چندین نفر از دوستان خود در راهپیمایی شرکت کردم و شب های قبل نیز به عنوان عضوی از بسیج در خیابان های گرگان برای متفرق کردن اغتشاش گران شرکت کردم . ممکن است بسیاری از مردم از لحاظ سلایق سیاسی با هم اختلاف داشته باشند ولی جایی که منافع نظام در میان باشد دیگر تعارف و سکوت بی تقواییست و با تمام وجود در مقابل اغتشاش گران ، متجاوزان به بیت المال و حتک حرمت کنندگان مقام معظم رهبری و پرچم مقدس کشورمان خواهیم ایستاد. پس خواهشن کسانی را که با شما در مسائل سیاسی هم عقیده نیستند فتنه گر و بی بصیرت و ... نخوانید.

0
0
پاسخ
1396-10-13 19:44

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.