1396-10-12 09:07
954
0
48632
مسئول بسیج رسانه گلستان خبرداد:

جشنواره مردمی و رسانه‌ای 9 دی برگزار می شود

مسئول بسیج رسانه گلستان گفت: به منظور تبیین جایگاه حماسه ۹ دی، جشنواره رسانه‌ای و مردمی ۹ دی در استان گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان ما؛ علی محمدجعفری در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مسئولان باید به اقتصاد و معیشت مردم توجه کنند، اظهارداشت: انقلاب اسلامی پر قدرت در مسیر خود ادامه می‌دهد.

مسئول بسیج رسانه گلستان به برگزاری جشنواره مردمی و رسانه‌ای 9 دی اشاره کرد و تاکیدکرد: به مناسبت 9 دی و حماسه عظیم مردم در سال 88 جشنواره رسانه‌ای به صورت گسترده برنامه‌ ریزی شده است.

وی افزود: بنا داریم در روز 12 فروردین ماه اختتامیه این جشنواره رسانه‌ای و مردمی را در استان گلستان برگزار کنیم و با برگزاری این جشنواره درصدد این هستیم که حماسه مردمی 9 دی را در بین رسانه و جامعه نهادینه کنیم.

جعفری یادآور شد: این جشنواره در قالب‌های عکس، کاریکاتور، شعر، نثر، انیمیشن، اینفوگرافی و قالب‌های خبری برگزار می شود و با گستردگی و ورود شبکه‌های اجتماعی درصدد این هستیم که در این جشنواره به شبکه‌های اجتماعی و مردمی نیز توجه شود.

مسئول بسیج رسانه گلستان افزود: در 3 سال گذشته رشد چشمگیری از آثار رسیده به جشنواره رسانه ابوذر را داشتیم و در اختتامیه جشنواره رسانه 9 دی آغاز چهارمین جشنواره رسانه ابوذر را خواهیم داشت.

جعفری تاکیدکرد: با برگزاری این جشنواره درصدد این هستیم که به محورهای استان و رفع مشکلات مردمی در استان کمک کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.