1396-10-11 10:21
876
0
48605
دبیر جشنواره رسانه ای ابوذر گلستان:

شرکت 120 خبرنگار با بیش از یک هزار و 100 اثر در جشنواره ابوذر / رسانه های مجازی بیشترین شرکت کننده را داشته اند

دبیر جشنواره رسانه‎ای ابوذر استان گلستان با اشاره به مشارکت ۱۲۰ خبرنگار استان در این دوره جشنواره گفت: اختتامیه جشنواره رسانه ابوذر در ۲۴ دی‌ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‎شود.

به گزارش گلستان ما ؛ محمد رعیت با بیان اینکه استقبال خوبی از جشنواره رسانه‎ای شده، اظهار داشت: 120 خبرنگار در استان گلستان شرکت کردند که از این میزان 76 نفر آقا و 44 نفر خانم‎ در این جشنواره شرکت کردند.

وی تصریح کرد: همچنین در این جشنواره 46 رسانه در این جشنواره شرکت کردند که از این میزان 15 نشریه مکتوب و بقیه از رسانه مجازی و خبرگزاری بودند.

دبیر جشنواره رسانه‎ای ابوذر استان گلستان ادامه داد: بیشترین اثر از یک رسانه در این جشنوراه با 150 اثر از رسانه‎های مجازی بوده و در رسانه مکتوب از یک رسانه هفته‎نامه‎ای با 30 اثر به دبیرخانه ارسال کرده است.

رعیت تاکید کرد: 15 موضوع برای این جشنواره رسانه‎ای در نظر گرفته شده که موضوع اقتصاد مقاومتی با 130 اثر، زیست بوم استان با 110 اثر و فرهنگ پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی 80 اثر بیشترین استقبال را داشته است.

وی افزود: بالاترین اثر در قالب گزارش با 270 اثر به این جشنواره ارسال شده و پس از آن خبر با 200 و مصاحبه، یادداشت و عکس با حدود 130 اثر در جایگاه بعدی قرار دارند.

دبیر جشنواره رسانه‎ای ابوذر استان گلستان گفت: از مرکز استان تا دورترین نقطه استان جشنواره رسانه‎ای ابوذر مورد اقبال و استقبال خبرنگاران استان گلستان قرار گرفته و از هر شهر خبرنگاران و اصحاب رسانه برای جشنواره ابوذر اثر ارسال کردند.

رعیت افزود: اختتامیه جشنواره رسانه ابوذر در 24 دی‌ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‎شود و نفرات برتر طبق نظر داوران جشنواره در مراسم اختتامیه از آنها تقدیر می‎شود.

وی یادآور شد: داوری‎ها با میزان افزایش نسبت به سال گذشته در دو مرحله مقدماتی و تکمیلی در حال انجام است و برخی از قالب‎ها مانند فیلم و عکس داوری‌شان به پایان رسیده و بقیه آثار در حال داوری مقدماتی است.

دبیر جشنواره رسانه‎ای ابوذر استان گلستان در روزهای آینده داوری آثار به مرحله نهایی ارسال می‎شود، افزود: داوران این جشنواره  از اساتید برجسته کشور هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.