1396-10-11 05:59
1406
1
48573
آیت الله نورمفیدی :

آنهایی که شعارهای ساختارشکنانه می دهند از سر بی دردی است / این جریان از بیرون هدایت می شود / جوانان عزیز استان در این جریان قرار نگیرند

 آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان نسبت به حواشی اخیر و تجمعات دو شب گذشته شهر گرگان واکنش نشان داد .

به گزارش گلستان ما ؛ آیت الله نورمفیدی با اشاره به مشکلات کشور نظیر بیکاری و گرانی و ... گفت : مردمی که مشکل اقتصادی دارند ، بیکاری دارند و واقعا معیشت آنها سخت است مشخص هستند و اینها همان افرادی هستند که برای نظام سرمایه گذاری کردند .

نورمفیدی افزود : این افراد هیچگاه شعارهای ساختارشکنانه نمی دهند چرا که همین جمعیت در راهپیمایی 22 بهمن خواهیم دید که چطور با شور و گستردگی شرکت خواهند کرد .

وی تصریح کرد : اینهایی که این شعارهای ساختارشکنانه می دهند مشکل ندارند و بعضا از سر از بی دردی است و این جریان بیشتر از بیرون هدایت می شود همانطور که از اوایل نهضت علیه کشور ما توطئه ها کردند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان خاطرنشان کرد : حرف من با جوانان عزیز اینست که توی این جریان قرار نگیرند .

ایت الله نورمفیدی اضافه کرد : مشکلات هست ، مسئولین هم قبول دارند و باید حل شود اما جریانی که دشمن 37 ساله ما هست دارد طراحی می کند و مراقب باشیم توی این جریان قرار نگیریم .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

کیارش

حاج آقا دیگه دیر شدهسال 88 باید فکرش را می کردیدآن روز بذرش را کاشتند شما سکوت کردیدامروز و فردا میوه اش را می چینند دیگر اعتراض نکنید.آن روز به شما گفتیم اینها مشکل شان شما آخوندها هستید اسلام است انقلاب است.شما گفتید نه اینها درد تقلب دارند. آیا تقلب هنوز ادامه دارد؟البته اینها تعدادی جوان بیکار و هیجان زده هستند که با ناآگاهی این اقدامات را می کنند.ولی مردم بدانند اگر قرار باشد که تعدادشان هم زیاد باشد این انقلاب به سادگی میدان را رها نخواهد کرد.ما برای آن بیش از 300هزار شهید دادیم.10 برابرش را از آنها خواهیم ستاندالبته اگر مردی باشد که بخواهد جلوی ما صف آرایی بکندنه این افراد زیر ابرو برداشته

0
0
پاسخ
1396-10-11 04:52

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.