1396-10-10 11:54
1093
0
48570
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

با تجمعات غیرقانونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با محکوم نمودن تجمعات و اقدامات اخیر عده ای فریب خورده در اقدام به تجمعات غیرقانونی و سردادن شعار ها و رفتارهای هنجارشکنانه خاطرنشان کرد: با این افراد برخورد خواهد شد.

به گزارش گلستان ما ؛ علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: متأسفانه دشمنان انقلاب با نهایت سوءاستفاده از تجمعات روزهای اخیر، مردم را تحریک و اغتشاشات را خط‌ دهی کردند و آنچه که در بررسی سوابق و گزارشات اطلاعاتی از دستگیرشدگان بدست آمده، نشاندهنده ردپای عناصر خارج‌نشین و ضد انقلاب در ایجاد نا ارامی ها دارد که با تبلیغات گسترده‌ در فضای مجازی و با استفاده از عناصر نفوذی خود از احساسات پاک و مطالبات مردم به گونه ای سوء استفاده که منجر به رقم خوردن این اغتشاشات شد.

وی بیان کرد: متأسفانه در روزهای اخير در برخی شهرهای کشور و مرکز استان، شاهد وقايع و حوادث تأسف‌باری بوديم كه بی‌شك با هدايت و راهبری دشمنان انقلاب اسلامی و استكبار جهانی به سركردگی آمريكا در حال وقوع است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران از آغازین روزهای تشکیل جمهوری اسلامی تا امروز بارها در معرض آزمونهایی از این دست قرار گرفته و کشتی انقلاب با رهبری داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری و هوشیاری و حضور به موقع مردم قدرشناس، همواره از این چالش ها به سلامت عبور کرده است.

طهماسبی بیان داشت: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی با دندان‌های تيز كرده امروز در كمين نشسته‌اند تا از فضای غبارآلود كشور، فرصت طلبانه، ماهی مقصود خود را صيد كنند و انتقام شكست‌ها و ناكامی‌های ماههای اخیر خود را از مردم و انقلاب اسلامی بگيرند، غافل از اين‌كه به فضل خداوند متعال و با هوشیاری نیروهای امنیتی و آگاهی مردم اين خواب شيطانی هرگز تعبير نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه هر نوع تجمعی باید مجوز داشته باشد، تصریح کرد: تا کنون هیچ درخواست مجوزی برای برگزاری تجمع به استانداری گلستان نرسیده است و استانداری و فرمانداریهای ما هم هیچ مجوزی صادر نکرده اند بنابراین هرگونه تجمعی در شهرهای استان غیرقانونی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: کسانی که می خواهند تجمع داشته باشند باید قبل از آن اقدام به درخواست از طریق استانداری و یا فرمانداریها نمایند تا در خواست تجمع آنها مورد بررسی قرار گیرد.

طهماسبی در پایان گفت: از تمامی افرادی که از طریق فضای مجازی و فراخوان کانال های معاند و وابسته به دشمنان نظام قصد حضور در تجمعات را دارند، تقاضا داریم در این تجمعات غیرقانونی حضور بهم نرسانند و با اخلال در نظم و امنیت عمومی اسباب شادی بیگانگان و دشمنان را فراهم نیاورند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.