1396-10-10 12:57
1123
0
48569
حجت الاسلام والملسمین حقی :

امنیت مردم خط قرمز ماست / در برابر تخریب اموال سکوت نخواهیم کرد / تمام تجمعات تحت رصد نیروهای امنیتی و قضایی است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: راه درست اعتراض به مشکلات اقدامات ساختار شکنانه و تخریب اموال عمومی نیست.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام سید مصطفی حقی در خصوص اغتشاشات اخیر در سطح کشور، در گفتگو با مهر اظهارکرد: این اتفاقات علیرغم بودن مشکلات اقتصادی، عمل قابل قبولی نیست و فرصت سوء استفاده و موج سواری به یک عده می دهد.

وی اضافه کرد: افرادی هم که از مباحث اصلی غافل هستند وارد این جمعیت شده و مسیر را به سمتی می برند که برای مردم و خود مشکل ایجاد می کنند.

برخورد حاکمیت با اغتشاش گران

حقی با بیان این که هیچ عقل سلیمی این روش را برای بیان خواسته ها منطقی نمی داند، تصریح کرد: راه اعتراض به مشکلات، اقدامات و شعارهای ساختارشکنانه و آسیب زدن به اموال عمومی نیست و قطعاً حاکمیت در برابر آن سکوت نمی کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان با بیان این که امنیت مردم در اولویت ماست، اظهار کرد: اگر کسانی که اکنون در خیابان این حرکات را انجام می دهند، متوجه باشند که عربستان، آمریکا و سایر دشمنان نظام از این مباحث حمایت می کنند، حتماً می فهمند که آب به آسیاب دشمن می ریزد.

وی ادامه داد: قطعاً این رفتار به صورت غیرقانونی برای خود و مردم هزینه ایجاد می کند، شاید شروع به دست خود آن ها باشد اما ممکن است که جمع کردن آن به دست خود آن ها نباشد و ایادی دشمنان نظام با این موج سواری به میدان آمده و این تجمعات را به اغتشاش تبدیل می کنند.

حقی گفت: صحبت با برخی از جوانان نشان می داد که از این قضیه مطلع نیستند و حتی معنای شعاری که سر می دهند را نمی دانند، بسیاری از آن ها بچه های کم سن و سالی هستند که به خاطر مباحث هیجانی وارد این جمعیت شده اند.

خانواده ها مراقب فرزندان خود باشند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان اضافه کرد: به خانواده ها توصیه می کنم که مراقب فرزندان خود باشند و توصیه های لازم را به آن ها بکنند زیرا تخریب به اموال عمومی قطعاً عکس العمل قضایی را در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: کما این که این برخورد را داشتیم و عده ای به خاطر تخریب اموال عمومی و شعارهای ساختارشکنانه و برهم زدن نظم جامعه تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

وی خطاب به فعالان فضای مجازی گفت: آن ها یقین داشته باشند که تمام فعالیت آن ها تحت رصد نیروهای امنیتی و ضابطین قضایی است و هیچ اقدامی از ناحیه چشم های تیزبین آن ها پنهان نمی ماند، کما این که نسبت به برخی از این افراد، اقدام قضایی شد و افرادی هم دستگیر شدند.

حقی ادامه داد: این افراد کسانی بودند که دیگران را به تجمع و شورش و بلوا تحریک می کردند، توصیه می کنم افراد و جوانان وارد این ماجراها نشوند و عواقب این حرکات را در نظر بگیرند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.