1396-10-09 15:25
1020
0
48529
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

فتنه گران در روز عاشورا چهره واقعی خود را نشان دادند/ برخورد قاطع با مفسدین و توجه به محرومین انتظار مردم از مسئولان

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در هشت ماه جریان فتنه آسیب هایی به نظام جمهوری اسلامی زده شد که در هشت سال دفاع مقدس زده نشده است

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ رحمت اله صادقی امروز شنبه در مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی در جمع مردم کردکوی با بیان اینکه یکی از نکاتی که باید در این ایام به آن توجه شود موفقیت جبهه انقلاب اسلامی، اسلام عزیز و قرآن کریم در فتنه سال 88 است، گفت: کاری که توسط آمریکا، اسرائیل، انگلیس، فرانسه، بعضی کشورهای اروپایی و منطقه و همه گروه های معاند انقلاب اسلامی در سال 88 با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی و بحث درهم پیچیدن طومار انقلاب اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه محصول تمامی این اقدامات در فرصتی بنام انتخابات ریاست جمهوری رقم خورد، افزود: آمریکا این نسخه را قبل از ایران در روسیه، اکراین و گرجستان امتحان کرد و به نتیجه دلخواه خود رسید.

صادقی تصریح کرد: تغییر ساختار و تغییر هویت های اراده ملی هدف مستکبران با حمایت های فتنه گران در فتنه سال 88 بوده است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه تا قبل از انقلاب اسلامی؛ کشور، انقلاب و حاکمیتی را سراغ ندارید اینچنین در مقابله با نظام استکباری بایستد، مقاومت کند و موفق باشد، اظهار داشت: چرا که شما تا سال 88 که 30 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذشت هرچه که نظام استکباری توطئه می کرد با مقاومت شما مردم مواجه شده بود و شکست می خورده است.

دین و اسلام ناب، رهبری و مردم دو رکن اساسی استکبارستیزی است

وی با عنوان اینکه دین و اسلام ناب، رهبری و مردم دو رکن مهمی است که هنوز استکبار جهانی آن را نفهمیده است، گفت: این دو رکن مهم می تواند تمامی توطئه های دشمنان را در نطفه خفه کند.

این مقام ارشد نظامی در گلستان با بیان اینکه بنای هشت سال جنگ تحمیلی این بود که طومار انقلاب اسلامی درهم پیچیده شود، افزود: جنگ تحمیلی هشت سال طول کشید و به لطف حضرت حق و توجهات آقا امام زمان (عج)، دقت امام خمینی (ره) و امام خامنه ای و با پایمردی شما مردم این تهدید تبدیل به فرصت شد به گونه ای که ما نظام دفاعی خود را در هشت سال دفاع مقدس طراحی و ایجاد کردیم و الان هم این تجربه بزرگ سبب شده است تا دشمن بفهمد دیگر نمی تواند جرأت عملیات نظامی را در جغرافیای طبیعی ما داشته باشد.

صادقی با تأکید براینکه به جرأت می توان گفت که جمهوری اسلامی امروز یکی از تعیین کنندگان جبهه جهانی است و این نظام تبلور تصمیم گیری و اقتدار و تأثیرگذاری دارد، افزود: هیچ کشوری نتوانسته است 39 سال در مقابله با تمامی هجمه های دشمن اینگونه بایستد و رو به جلو حرکت کند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه نرخ حضور مردم در انتخابات سال 88 به 85 درصد رسیده بود که در تاریخ 30 ساله انقلاب اسلامی بی نظیر بود، اذعان کرد: فتنه 88 این موفقیت بزرگ را نشانه رفته بود که موثر هم بود چرا که موفقیت 85 درصدی حضور در انتخابات تحت لوای تقلب و فتنه گری ها خاموش شده بود.

حمایت تمامی معاندین از فتنه گران در جهت براندازی نظام

وی با عنوان تصریح کرد: برای اولین بار بود در فتنه 88 که همه ظرفیت های دشمن از جمله منافقین، بهائیت، سلطنت طلب ها، کشورهای عربی منطقه، آمریکا در رأس، اسرائیل، انگلیس، فرانسه بدون هیچ گونه ملاحظه ای حمایت کردند.

این سردار سپاه اسلام با اذعان براینکه در هشت ماه جریان فتنه آسیب هایی به نظام جمهوری اسلامی زده شد که در هشت سال دفاع مقدس زده نشده است، افزود: وحدت و انسجام جامعه ما زیر سوال رفت و انشقاق سیاسی و اجتماعی در جامعه ما بوجود آمد و دشمن به این طمع رسید که می تواند بر روی حرکت های اجتماعی ما برنامه ریزی کند.

رحمت اله صادقی با عنوان اینکه هشت ماه انقلاب اسلامی را در یک تلاطم سیاسی اجتماعی محض قرار داد و می رفت نظام جمهوری اسلامی را درهم بپیچداما اینجا هم امام حسین (ع) به داد ما رسید، اظهار داشت: محرم فرا رسید و دسته های عزاداری براه افتادند، حسینیه ها پر از جمعیت شدند و منابر توجیه و تبیین و تشریح کردند.

فتنه گران در روز عاشورا چهره واقعی خود را نشان دادند

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه فتنه گران در روز عاشورا چهره واقعی خود را نشان دادند و مسجد، منبر، علم و پرچم امام حسین (ع) را به آتش کشیدند، گفت: فتنه گران به هیچ یک از مبانی و ارزش های دینی رحم نکردند و آنجا بود که شعار دادند اصل نظام مورد هدف است و انتخابات بهانه است.

وی با بیان اشاره به اینکه بصیرت و حضور گسترده مردم در 9 دی محصول روشنگری و تبیین علمای دین و منبر امام حسین (ع) بود که به داد انقلاب اسلامی رسید، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی که 30 سال در ولایتمداری تجربه کسب کرده بودند و گوش به فرمان مقام ولایت بودند بصورت خودجوش در 9 دی در شهرها حاضر شدند و بار دیگر از نظام جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) حمایت کردند.

برگ زرین 9 دی در اوراق زرین انقلاب اسلامی تبلور پیدا کرد

صادقی با عنوان اینکه برگ زرین 9 دی در اوراق زرین انقلاب اسلامی تبلور پیدا کرد، افزود: تجربه ارزشمندی در جریان فتنه بدست آوردیم و انقلاب اسلامی دقیقا از تهدید فتنه 88 فرصتی ساخت که هم مردم با بصیرت تر، فهیم تر و دقیق تر حرکت های دشمن را سنجیدند و ارزشیابی می کنند و هم اینکه خود می دانند نقششان در جریانات فتنه برانداز چیست.

برخورد قاطع با مفسدین و توجه به محرومین انتظار مردم از مسئولان

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تأکید براینکه توجه به قشر محروم، فقرا، مستضعفین، برخورد با فساد، حقوق های نجومی و برخورد با آنچه که جان و دل مردم را جریحه دار می کند درخواست و انتظار مردم از مسئولان است، متذکر شد: متأسفانه در روزهای اخیر بواسطه مطالبه مردم نسبت به بحث های گرانی و تورم و موارد دیگر دشمن مسلط می شود و شعارهای ساختار شکنانه می دهد لذا مسئولان باید به ایرادات و اشکالان داخلی توجه و در جهت رفع آنان قدم بردارند و مردم هم دقت کنند تا در دام مستکبران قرار نگیرند.

وی تصریح کرد: ضمن احترام به خواسته بحق مردم باید حواسمان جمع باشد تا آب در آسیاب دشمن نریزیم و کاری نکنیم تا دشمن شاد شود و آمریکا، انگلیس و صهیونیتسها و کشورهای منطقه دوباره از این طیف حمایت کنند و تحریکشان کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.