1396-10-07 03:54
1523
0
48387
رازی که باید افشا بشود و رئیس جمهور پاسخگوی آن باشد؛

آمد نیوز ، حسن نیوز یا آشنا نیوز!

حسین قدیانی طی نامه ای به رئیس جمهور نوشت :دروغ‌پراکنانی که از بستن سخیف‌ترین اتهامات و اباطیل و اکاذیب علیه دست‌اندرکاران ارشد نظام، اندک ابایی ندارند، درباره‌ی شما دریغ دارند حتی از اظهارات کم و بیش درست و نسبتا راست؛

به گزارش گلستان ما ؛  نامه‌ی حسین قدیانی به حسن روحانی به شرح زیر است :

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ریاست محترم محبوب، محجوب، خدوم، مردمی و ساده‌زیست قوه‌ی مجریه

با سلام و احترام و عرض خداقوت برای خدمات شبانه‌روز شما جناب آقای روحانی!

چندی است برایم این پرسش، پیش آمده که چرا کانالهای مشهور به عداوت کور با جمیع سران جمهوری اسلامی حتی رهبر فرزانه‌ی انقلاب، هیچ کاری با دولت حضرت‌عالی و بویژه شخص شما ندارند؟

شگفتا! دروغ‌پراکنانی که از بستن سخیف‌ترین اتهامات و اباطیل و اکاذیب علیه دست‌اندرکاران ارشد نظام، اندک ابایی ندارند، درباره‌ی شما دریغ دارند حتی از اظهارات کم و بیش درست و نسبتا راست؛ فی‌المثل نه تنها هیچ اشاره‌ای ولو گذرا به کم و کیف درگذشت مشکوک یا قتل پر از ابهام فرزندتان- به باور بعضی‌ها- ندارند، حتی به پرونده‌ی قطور برادرتان «حسین فریدون» هم به هیچ وجه ورود نمی‌کنند!

به اعتقاد شما، علت این رویه‌ی سئوال‌برانگیز کانال مدنظر چیست که جز کابینه‌ی شما و بخصوص شخص شما، همه را تهمت‌باران می‌کند؟!

واقعا امید می‌رود طی یک مناظره یا مذاکره- اقلا به تأسی از حضرت ثامن‌الائمه که بزعم شما، امام مذاکرات و مناظرات بودند- یک‌بار برای همیشه روشن کنید که چرا این کانال لجن‌پراکن علیه همه‌ی اجزا و ارکان و اعضای نظام، تا این‌ حد با دولت اعتدال و مشخصا شخص جناب‌عالی، بی‌کینه، بدون دشمنی و اهل رواداری است؟!

قدرمسلم عدم پاسخ شما به این پرسش- که پرسش بسیاری از اصحاب رسانه است- مع‌الاسف مقوم و مؤید نظر آن‌دسته از منتقدین شما خواهد شد که از آن کانال، تعبیر به «حسن‌نیوز» می‌کنند!

امید است با پاسخ صریح و صحیح خود به این پرسش محترمانه، به شفاف‌سازی موضوع مورد نظر، کمک نمایید! در غیر این‌ صورت، علامت سئوال پررنگی که این روزها در اذهان بسیاری از مردم، نقش بسته، بعید نیست در ذهن رأی‌دهندگان به شما نیز سرایت کند!

واضح است که امید و آرزوی ما، فی‌نفسه و در بدو امر، عدم تعلق شما و اعوان و انصارتان به این کانال و عدم تعلق این کانال به شما و یاران‌تان باشد؛ ان‌شاءالله! پیشاپیش از هم‌کاری شما در این زمینه، کمال تشکر را دارم و برای‌تان، از خداوند منان، تمنای توفیق روزافزون می‌کنم!

والسلام و علیکم و رحمة‌الله و برکاته

حسین قدیانی- اول آذر ۱۳۹۶

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.