1396-10-06 11:59
1069
0
48353
امام جمعه بندرترکمن:

برخی ها در جریان فتنه از قطار انقلاب پیاده شدند/ سکوت در برابر فتنه خیانت به انقلاب است

امام جمعه بندر ترکمن گفت: به وسیله فتنه ۸۸ مردم، خائنین این انقلاب شناختند و برخی ها از قطار انقلاب پیاده شده اند.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام والمسلمین محمد صالح منصوری صبح امروز در مراسم گرامیداشت 9 دی در حوزه علمیه سفیران هدایت اظهار کرد: برخی ها ۹ دی را حادثه می نامند در صورتی که 9 دی یک حادثه نبوده است بلکه یک فتنه عظیم بود.

امام جمعه بندر ترکمن با بیان علت به وجود آمدن 9 دی تاکید کرد: اولین دلیل به وجود آمدن ۹ دی رهبری بوده است، رهبری از ماه های قبل، موضوع تقلب را مطرح و گوشزد کرده بود و بارها هم تذکر داده بود اما برخی ها به آن توجهی نکرده بودند.

وی دومین عاملی که ۹ دی را به وجود آورد بصیرت مردم دانست و تصریح کرد: مردم بصیر ما با آگاهی کامل به میدان آمده اند، مردم وقتی می دیدند که کشور های استکبار حمایت خودشان را مستقیماً برای فتنه اعلام کرده بودند مشخص بود که این راه، راه اشتباهی است.

منصوری ادامه داد: همانطوری که حضرت امام(ره) فرمود زمانی که دشمن از عملکرد ما خوشحال و شادمان شود آن روز را باید عزا گرفت.

امام جمعه بندر ترکمن ابراز کرد: مردم ما با بصیرت هستند، تمام این اتفاقات وقتی برچیده شد نشانگر این بود که مردم پشت ولایت ایستاده اند و از آرمانهای انقلاب و اسلام دفاع خواهند کرد، مردم ما نگذاشته اند در آن روز خون شهیدی پایمال شود.

استاد حوزه علمیه سومین چیزی که حماسه 9 دی را به وجود آورد ایمان مردم دانست و تاکید کرد: امروزه اگر کسانی بخواهند منکر واقعیت ها باشند و در مقابل این فتنه حرفی نزنند خودشان را به خواب زده اند و قلبشان مریض است.

وی خاطر نشان کرد: سردمداران فتنه بار ها و بارها اعلام تقلب کرده بودند و اظهار کردند از سازمان ملل باید افرادی بیایند تا انتخابات ما را نظارت کنند کشور ما مگر وابسته به اینهاست؟! فتنه گران با حضور خودشان در خیابانها و کشتن برخی ها جلوی چشم همه احساسات مردم را برانگیخته اند و حجمه های فراوانی را به کشور وارد کرده اند.

فتنه  بمانند 88 جنگ احزاب بود

منصوری با بیان اینکه در فتنه ۸۸ جنگ احزاب به وجود آمده بود ادامه داد: تمام منافقین دست به دست به دست هم داده بودند تا این انقلاب را سرنگون کنند، هر کسی به هر نوعی ضدیت خودش را نسبت به نظام و انقلاب نشان داده بود.

سکوت در برابر فتنه 88 خیانت است

امام جمعه بندر ترکمن با اشاره به اینکه در جریان فتنه نباید کوتاهی کنیم تصریح کرد: والله سکوت در برابر فتنه خیانت است، چرا در مقابل کسانی که در فتنه نقش داشته اند امروز تریبون میدهند؟! چرا برخی از ائمه جمعه ما در نمازهای جمعه از فتنه سخنی نمی گویند؟! سکوت در این باره خیانت به انقلاب است.

وی تاکید کرد: یک عده خنّاس ها و لیبرال ها فک کردند به این سادگی می توانند به انقلاب ضربه بزنند. این فتنه یک آزمایش بوده است، هنوز هم عده ای خواص مواضع خود را در مقابل فتنه اعلام نکرده اند، خیانت خواص فتنه را به وجود آورد.

برخی ها در جریان فتنه از قطار انقلاب پیاده شدند

منصوری با بیان این مطلب که باید فتنه ۸۸ به وجود می آمد و خائنین را مردم می شناختند افزود: برخی ها از قطار انقلاب در فتنه ۸۸ پیاده شدند، حصر ما در زمان پیامبر گرامی اسلام هم وجود داشته کسی نمی تواند منکر قضیه حصر شود.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: مقام معظم رهبری چندین بار فرمود که کسانی که در این قضیه ۸۸ نقش داشته اند بیایند توبه کنند، آیا توبه کرده اند؟! همانطوری که حکم به شریعتمداری و منتظری را صادر کرده بودند، اینها بر علیه انقلاب جنایت کرده بودند باید زندگی خود را در حصر بگذرانند.

وی در پایان تاکید کرد: جریانهای فتنه هنوز هم ادامه دارد، مراقب فتنه های اکبری که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده بودند باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.