1396-10-05 13:31
960
0
48323
حجت الاسلام رعایتی:

نمایندگانی که رای مخالف به "اعلام قدس به عنوان پایتخت همیشگی فلسطین" دادند از مردم عذرخواهی کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با اشاره به رای مخالف برخی نمایندگان به "اعلام قدس به عنوان پایتخت همیشگی فلسطین"، گفت:این نمایندگان باید از مقام معظم رهبری و خانواده های شهداء جانبازان و ایثار گران جامعه اسلامی معذرت خواهی کنند .

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام جعفر رعایتی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نفوذ فقط در اشخاص نیست و نفوذ در افکار و دستگاه های دولتی و سایر موارد نیز وجود دارد و اتفاق می‌افتد، اظهارکرد: مقام معظم رهبری در جایی بحث " ناتوی فرهنگی" ، "تهاجم فرهنگی" و " قتل عام فرهنگی" را مطرح می‌کنند و در جایی «آتش به اختیار» را تاکید دارند بصیرت یعنی آنکه همه هشدارهای مقام معظم رهبری را گوش فرا دهیم و به آن عمل کنیم تا فتنه ای بزرگتر از فتنه 88 اتفاق نیفتد.

وی با بیان اینکه ولایت مداری به حرف و زبان نیست و در عمل نیز باید به اثبات برسد ، گفت: کسی ولایت ‌مدار است که تابع محض ولایت فقیه باشد، برخی درخواست رفع حصر سران فتنه را دارند که به نظر می‌رسد که باید در ولایتمداری آنها شک کرد، برخی افراد ولایت را در برخی چیزها قبول دارند این مطلب می‌رساند که خودشان را در کنار ولایت می‌بینند، اگر پشت‌سر ولایت باشیم، و در اطاعت‌پذیری اما و اگر نیاوریم، آن وقت تابع ولی امرمان هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه برخی فتنه‎گران بازیچه دشمن شدند ، تصریح کرد: بعضی از اوقات برخی می گویند فتنه گران دچار اشتباه شده اند ، شمر هم یک بار اشتباه کرد و سر امام حسین (ع) را برید، سران فتنه باعث شدند افرادی به ارزشهای دینی و انقلاب تعرض شود.

وی در ادامه اذعان داشت : برخی از سران فتنه نه تنها این اتفاقات را محکوم نکردند بلکه فتنه‌گران را فرزندان دینی خواندند ، اینها چطور روی‌شان می‌شود که به امام و خانواده‌های شهدا نگاه کنند و چرا باید عده ای در کشور به کسانی که بدترین جسارت را علیه انقلاب اسلامی مرتکب شدند که حتی مسیحیان هم به این بی احترامی ها واکنش نشان دادند و به خیابان آمدند خواستار رفع حصر سران فتنه شوند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان ابراز کرد: اینکه عده ای در برخی موارد تابع ولایت باشند و در برخی مسائل خلاف فرامین ولایت عمل کنند این ها نشانه نقصان در ولایتمداری است.

وی در واکنش به رفتار عجیب برخی نمایندگان مجلس در دادن رای مخالف به اعلام قدس به عنوان پایتخت دائمی فلسطین هم سخن به میان آوردند ،خاطرنشان کرد: افرادی که با این طرح دانسته یا ندانسته مخالفت کردند در هر دو صورت اشتباه کرده اند.

رعایتی افزود: این نمایندگان باید از مقام معظم رهبری و خانواده های شهداء جانبازان و ایثار گران جامعه اسلامی معذرت خواهی کنند ، ما باید هویت ضد امپریالیستی خود را حفظ کنیم.

می تصریح کرد: حضرت امام همیشه امریکا و اسرائیل را به عنوان نماد استکبار می دانستند ، ما اسرائیل را به هیچگاه به عنوان یک کشور نمی توانیم بنامیم همانطوری که جوانان و ورزشکاران ما را هم با اینکه سیاسی نیستند در مقابله رژیم صهیونیستی حاضر نمی شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: کسی که با رای مردم و به عنوان وکیل مردم باید پاسدار ارزشهای دینی باشد و قانون دینی را تصویب کند انقدر از نظر سیاسی پائین باشد که که باعث رنجودگی مردم مسلمان شود.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام برخی نمایندگان اشتباه بوده و ریاست مجلس هم باید به صورت قاطع این موضوع را پیگیری کند و از آنها بخواهد که معذرت خواهی کنند و اگر این طور نباشد نفوذ در بین آنها اثر گذار بوده و این افراد لایق مجلس نیستند آنها به هیچ عنوان نمی توانند نماینده مردم شریف ایران در مجلس باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.