1396-10-04 04:30
1062
0
48231
تحلیلگر مسائل سیاسی در میزگرد واکاوی فتنه ۸۸:

خاستگاه فتنه ۸۸ و داعش یکی بود/ هوس های آلوده و قوانین اختراعی عامل داخلی فتنه 88 / از نقش انگلیس خبیث غفلت نکنیم

تحلیلگر مسائل سیاسی با بررسی نقش دشمن در فتنه ۸۸ گفت: آمریکا یک روز از تروریستهای تکفیری برای ایجاد داعش حمایت کرد و روزی از فتنه گران ۸۸ برای از بین بردن نظام اسلامی ایران.

به گزارش گلستان ما، حمیدرضا بهمنی نژاد در میزگرد تخصصی واکاوی ابعاد فتنه۸۸ در رابطه با نقش جریانات سیاسی و عوامل خارجی در فتنه گفت: فتنه های ایجاد شده در امت اسلامی همواره از دو خاستگاه داخلی و خارجی برخوردار است.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: با توجه به فرمایش امام علی ریشه فتنه داخلی را باید در هوس های آلوده و احکام و قوانین اختراعی و مجعول جستجو کرد و ریشه داخلی فتنه ۸۸ نیز در همین حوزه قابل بررسی است.

وی افزود: راه اندازی فتنه و آسیب های اجتماعی روش ثابت نظام سلطه و استکبار است. فتنه راه اندازی گروهکهای تروریستی تکفیری داعش، فتنه انگیزی آل سعود در لبنان و یمن ، برگزاری رفراندوم در اقلیم کردستان عراق و معرفی قدس به عنوان پایتخت اسراییل از جمله آن بوده است.

وی گفت: راهبرد غرب و آمریکا در فتنه ۸۸ در این بود که باید براندازی نظام اسلامی از داخل کلید بخورد.

بهمنی نژاد تصریح کرد: همانگونه که رهبری اشاره کردند این فتنه برنامه ریزی ۱۰ تا۱۵ ساله دشمن بود که با برنامه ریزی توانست فتنه این چنین عظیمی را در کشور بوجود آورد.

وی به برنامه ریزی دشمن در این باره اشاره کرد و گفت: تقویت اپوزیسیون داخل و خارج، جذب و شناسایی اقشار و تشکلهای همسو و شبکه سازی کردن آنها از جمله برنامه ریزی هایی بود که دشمن انجام داد.

این کارشناس و تحلیلگر سیاسی ادامه داد: بیش از ۶۰ موسسه و بنیاد زیر نظر وزارت امورخارجه آمریکا در فتنه ۸۸ دخیل بودند که از جمله بنیاد سورس بوده که برخی افرادی که مسئولیتهای مهم در کشور داشتند با جورج سورس دیدار کردند.

وی گفت: پروژه کشته سازی و استفاده از رنگ ها نظیر رنگ سبز از جمله قتل ندا آقا سلطان و .. نیز در راستای پروژه جین شارپ قابل تعریف است.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: برخی چهرهایی که در ارتباط مستقیم با بنیاد سورس بودند می خواستند تا با همکاری آنان همان کودتاهای مخملینی که در اوکراین و قرقیزستان و.. ایجاد کردند را در کشور ما نیز اجرا کنند و با این روش بدون حمله نظامی ،نظام را سرنگون کنند.

وی ادامه داد: در این میان نقش دولت خبیث انگلیس هم قابل توجه بوده است و البته جای تاسف دارد که برخی مسئولین ما امروز برای آزادی جاسوسان انگلیسی فرش قرمز پهن می کنند.

بهمنی نژاد بیان کرد: این سوال جدی مطرح است که چرا شبکه بی بی سی فارسی در سال۸۷ افتتاح شد و در طول این مدت برنامه های۲۴ ساعت به زبان فارسی برگزار می کرد؟!

وی گفت: فتنه گری دشمن همچنان ادامه دارد و این تحریمها و بحران آفرینی جدید دشمنان نیز ناشی از فتنه گری جدید در کشور است./ دانشجو سلام

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.