1396-10-03 15:44
1077
0
48225
کریمی اول در میزگرد 9 دی :

باید خیانتهای فتنه گران گفته شود / الله اکبرهای پشت بام ها قضای گذشته بود / نفوذ در کشور در زمان اصلاحات شکل گرفت

جانشین سابق سپاه نینوا با بیان اینکه خیانتهای فتنه گران گفته شود ، گفت :اهانت به مقدسات و خیمه امام حسین(ع) کار کوچکی نبود و الله اکبر هایی که از پشت بام می گفتند قضای الله اکبرهایی بود که قبلا نگفته بودند .

به گزارش گلستان ما ؛ حسین کریمی اول جانشین سابق سپاه نینوا گلستان و تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی عصر امروز یکشنبه سوم دیماه در میزگرد "فتنه 88 و حماسه 9 دی" در دفتر هفته نامه پژواک سخن در گرگان اظهارکرد: ریشه فتنه سطحی نیست بلکه عمیق است و یک عقده کهنه ایست که غرب از انقلاب اسلامی دارد و لذا هر بستری را که ببیند فتنه را اجرایی می کند .

کریمی اول افزود: سهم خواهی گروههای مختلف از انقلاب اسلامی و امام از همان صبح پیروزی انقلاب آغاز شد و گروهک ها مانند قارچ با ایسم های مختلف رشد کردند و در مقابل انقلاب و امام ایستادند.

وی تصریح کرد : فتنه قومیت ها با دخالت عوامل خارجی در نقاط مرزی ایران شکل گرفت و بعد از جنگ نیز کارگزاران با دیدگاه های اقتصادی و فرهنگی خاص روی کار آمدند و در دوم خرداد 76 از دل کارگزاران مشارکت بیرون آمد که تئوری و دیدگاهش نیز بر همگان اشکار است .

این تحلیلگر مسائل سیاسی بیان کرد : این جریان فکری با این تئوری و نظریات و همراهی با غرب بستر فتنه 78 در دانشگاه تهران و فتنه 88 را فراهم کردند و فتنه 88 تلاقی همه ایسم ها و همه کسانی بود که با انقلاب ، امام و رهبری دشمن بودند .

کریمی اول اذعان داشت : این همراهی تا جایی بود که خانم فاطمه حقیقت جو نماینده مجلس مشارکتی در خیابان های نیویورک با مانتو سبز به خیابان آمد و دست در دستان منافقین گذاشت و گفت که همه ما در مقابل انقلاب اسلامی یکی هستیم .

0IMG 6273

وی تاکید کرد : بحث نفوذ در کشور در دوران اصلاحات شکل گرفت و بنیادهایی نظیر جرج سوروس در داخل کشور به آموزش و تربیت نیروهای خود پرداختند لذا نباید در فتنه بمانیم و باید از این روزها و رویدادها عبرت بگیریم و عوامل فتنه را بشناسیم .

جانشین سابق سپاه نینوا خاطرنشان کرد : مهمترین نکته در خصوص عبرت گرفتن از فتنه سال 88 میدان داری مقام معظم رهبری و جایگاه ولایت است و اگر نبود این جایگاه به اذعان برخی کارشناسان ، ایران به روز افغانستان و عراق می افتاد و بعد از سخنرانی ایشان در نمازجمعه بود که جامعه متحول شد .

کریمی گفت : نکته مهم بعدی بصیرت مردم بود که اگر روی بصیرت مردم کار نشود اتفاقی که در سال 61 افتاد دوباره تکرار می شود و جوری می شود که مانند اعدام شیخ فضل الله مردم پای چوبه دار کف می زنند .

وی با بیان اینکه معتقدم باید خیانتهای این جریان را گفت ، تصریح کرد : اهانت به مقدسات و خیمه امام حسین(ع) کار کوچکی نبود و الله اکبر هایی که از پشت بام می گفتند قضای الله اکبرهایی بود که قبلا نگفته بودند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.