1396-09-30 11:51
929
0
48090
جاشنین سپاه نینوا در گنبد کاووس :

9 دی سال به سال قوی‎تر تبیین می‎شود/ اگر در مسیر ولایت باشیم فتنه‎گران هیچ غلطی نمی توانند بکنند/ لزوم امر به معروف در جامعه

جانشین سپاه نینوا گلستان گفت :  9 دی سال به سال قوی تر تبیین می شود چون مردم بصیرند و غافل نیستند و انهایی که سعی دارند مسیر مردم را عوض کنند آب در هاون می کویند و اگر چه برخی اوقات شیطنت هایی می کنند اما مردم گوش به فرمان رهبر هستند و به دنبال خار وخاشاک ها نمی روند .

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه ؛ عبدالله عین علی جاشنین سپاه نینوا گلستان صبح امروز 30 اذرماه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گنبد کاووس گفت : وقتی انقلاب پیروز و دست اجانب از کشورکوتاه شد ، دشمن بیکار ننشست و جنگ هایی چون تحرکات منافقین ،جنگ هشت ساله ، تحرکات مرزی ، جنگ اقتصای ، علمی ، فرهنگی و جنگ های متعدد را  طراحی کرد .

عین علی افزود : خوشبختانه در سالهای گذشته موشک های ما از نظر برد ، دقت ، سرعت و .. بهینه شد و امروز ما ابرقدرت صنایع موشکی دنیا هستیم ، این حرف من نیست ،حرف اندیشکده های آمریکایی است و سپاه است که اینها را در مقابل بازدارندگی دشمن توسعه داد و امروز شاهدیم که دشمن در منطقه سلاح مستقر می کند تا در برابر موشک های ما مواجهه کند .

وی تصریح کرد : تمامی 100 پایگاه نظامی آمریکا در اطراف ایران بی خاصیت شده و هیچ کاربردی ندارند و هزینه بی فایده می دهند البته هزینه این پایگاه ها از جیب کشورهای عربی می رود .

جاشنین سپاه نینوا گلستان به فریضه امر به معروف و نهی از منکر گریزی زد و گفت : یک کسی که روحیه انقلابی دارد باید امر به معروف و نهی از منکر کند چون از واجبات دینی ماست اما قبول کنیم همه ما در این زمینه ضعیف عمل کردیم ، چرا امر به معروف و نهی از منکر نمی کنیم ، چرا باید مجالس عروسی ما اینگونه باشد ؟ باید همه به همدیگر در محیط کار ، خانواده و ... تذکر بدهیم ، امام حسین (ع) بخاطر امر به معروف  نهی از مکرش هید شد و غفلت ها در این خصوص زیاد است .

سرهنگ عین علی به بازسازی مناطق زلزله زده توسط سپاه اشاره کرد و بیان داشت : سپاه در مناطق زلزله زده روستاها را بین 32 استان تقسیم کرد و گلستان 9 روستا و 323 خانوار و 1662 نفر را به عهده گرفت و از همان ابتدا قرارگاه تاکتیکی سپاه نینوا در منطقه مستقر شد و الان هم فعال است و در امر امداد رسانی ، خدمات رسانی ، آواربرداری و بحث ایجاد سکوهای استقرار موقت برای تونل و نصب کانکس که 80 درصد کار تا بحال پیش رفته است .

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به ایام الله 9 دی گفت : هیچ کس نمی تواند 9 دی را نفی کند یا نادیده بگیرد چون اقداماتی که در فتنه 88 رخ داد براندازی بود که محصول فکری آمریکا ، اسراییل و روباه مکار انگلیس بود و از طرفی نمی توان نقش غافلین داخلی را نادیده گرفت .

عین علی اضافه کرد : از ان طرف نقش مردم با بصیرت و رهبری داهیانه انقلاب هم فراموش نشدنی است و هیچ کس نمی تواند تاریخ را عوض کند .

وی بیان داشت : 9 دی سال به سال قوی تر تبیین می شود چون مردم بصیرند و غافل نیستند و انهایی که سعی دارند مسیر مردم را عوض کنند آب در هاون می کویند و اگر چه برخی اوقات شیطنت هایی می کنند اما مردم گوش به فرمان رهبر هستند و به دنبال خار وخاشاک ها نمی روند .

جاشنین سپاه نینوا گلستان گفت : اگر در مسیر درست باشیم مطمئنا پیروزیم و نه فتنه گر داخلی و نه طراح خارجی ، هیچ غلطی نمی توانند بکنند .

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات علی لشکر بلوکی فرمانده سابق سپاه گنبد کاووس تجلیل و قدردانی شد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.