1396-09-29 13:03
1353
0
48030
نامه ارسالی به سایت گلستان ما ؛

رنج نامه تعدادی از شاغلین بهداشت و درمان گنبد کاووس به امام جمعه / نفوذ فتنه گران را جدی بگیرید

تعدادی از شاغلین بخش بهداشت و درمان گنبد کاووس طی رنج نامه ای خطاب به امام جمعه این شهر نسبت به وضعیت مدیریتی بهداشت و درمان گنبد و برخی حواشی اخیر هشدار دادند .

به گزارش گلستان ما ؛ تعدادی از دلسوزان حوزه بهداشت و درمان شهرستان گنبد کاووس به حجت الاسلام ترابی امام جمعه این شهر رنج نامه ای نوشتند ، به جهت رعایت امانت جهت درج این رنج نامه و از طرفی به جهت عدم نام بردن از افرادی که در این نامه نامی از آنها برده شده چکیده ای از این رنج نامه منتشر می شود .

امام جمعه محترم شهرستان گنبد کاووس حاج آقا ترابی

سلام علیکم

با تقدیم احترام و درود بی کران به روان پاک شهدای اسلام از صدر تا انقلاب خمینی کبیر و فرزندانش و شهدای مدافع حرم اینک که چند صباحی از حضور حضرتعالی در شهرستان گنبد میگذرد امید آن میرفت که با هوشیاری و بصیرتی که از شما سراغ داریم نسبت به شناخت برخی افراد ، جریانات ، اهداف و نتایج برخی از کارها اهتمام ویژه داشته که متاسفانه حساسیتی در این قضیه دیده نشد و متاسفانه می بینیم که گاها  به نوعی همراهی و حمایت در پیشبرد امور این دوستان نیز در رسیدن به هدف نهایی آقایان در شهرستان صورت می گیرد .

و اما بعد ؛ در حدود هشت ماه است که شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبد با تغییر مدیریتی شتاب زده از سوی مدیران جدید دانشگاه (که البته همین الان سوء مدیریتشان برای همه به اثبات رسیده ) مواجهه گردید ودر لوای این تغییر مدیریت یکی از افراد معلوم الحال شهرستان از لحاظ دیدگاههای سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی و علی الخصوص اقتصادی سکاندار مدیریت شهرستان گردید .

در این مدت کوتاه نه تنها انتظارات شهرستان را برآورده نکرد بلکه به نوعی با ایجاد محیطی ناسالم از روابط باند و باندبازی و ... دهی به برخی افراد و جریانها عملا سیستم بهداشت و درمان شهرستان گنبد را که می بایست از حواشی بدور باشد وارد حاشیه نموده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت .

اما  حجت الاسلام ترابی ؛ آنچه تعجب ما را بیشتر مینماید نزدیکی این فرد با جنابعالی است که واقعا جای سوال را برای  ما ایجاد نموده است که آیا این روابط از روی شناخت است یا مطالب دیگری در میان است که ما در جریان نیستیم  که مصلحت را بر آن دیدیم سوالاتی از خود حضرتعالی نموده و ان شاالله منتظر پاسخ مناسب خواهیم ماند.

1- آیا حضرتعالی از سوء استفاده های که ایشان با گرفتن عکس در کنار شما در فضای مجازی مینماید باخبر هستید (نمونه اش تصاویر مربوط به یادواره شهدای میقان و عزاداری شب های محرم )

2- آیا شایعاتی  که مربوط به جذب برخی نیروها در بیمارستان پیامبر اعظم با سفارش شما و برخی از  ائمه جمعه اهل سنت شهرهای همجوار و برخی مسئولین شهرستان  وجود  دارد واقعیت دارد ؟

3- آیا فردی به نام (م ن) که در مدت کوتاهی در شبکه بهداشت و درمان به عنوان رابط حقوقی شبکه انتخاب و سپس به عنوان مشاور کل در بیمارستان مطهری و در بعد آن به عنوان سرپرست امور اداری انتخاب گردیده و هیچ شناختی نسبت به محیط مدیریتی بیمارستان ندارد از نزدیکان حضرتعالی است  ؟

4- آیا حضرتعالی از استعفای یک هفته بعد جناب آقای (دکتر ص) بعد از انتخابات سال 1388 به علت اعتراض به نتایج انتخابات مطلع هستید؟

4- آیا حضرتعالی در جریان برخی فعالیت های اقتصادی (دکتر ص) نظیر شرکت نوآوران کاووس گلستان یا مجتمع پزشکان آخوندی و یا بازگشایی درب کلینیک تخصصی طالقانی به سمت داروخانه همسر در خیابان اصلی می باشید؟

5- آیا جنابعالی در جریان برخی عزل نصب های مربوط به مدیران و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان که همگی بر اساس نوعی مهندسی روابط  انجام پذیرفته می باشید ؟

6- آیا جنابعالی در جریان سوابق سیاسی (دکتر ص) که خود را وابسته به ستادهای انتخاباتی افرادی چون هاشمی ، خاتمی و موسوی میداند هستید (رجوع شود به تبلیغات انتخاباتی نظام پزشکی گنبد)

7- برای حضرتعالی این سوال پیش نیامد که چرا ایشان در انتخابات نظام پزشکی شهرستان با این همه .... که به افراد و گروهای مختلف داد  و روابطی که خود مدعی آن است باز هم رای لازم جهت حضور در ده نفر اول را نیاورد .

8- برای حضرتعالی در خصوص  نحوه جذب هفتادو شش نفر نیرو به صورت موردی در بیمارستان پیامبر و همچنین جذب زن برادر دکتر در بیمارستان طالقانی سوالی پیش نیامد

9- برای جنابعالی در خصوص پارادوکس شخصیتی ایشان در  روابطش با افرادی نظیر  مهیمنی ها  ،محمدی ها ،شاطری ها وسپس انداختن چفیه در برخی از جلسات در کنار شما سوال پیش نیامد؟

10-برای جنابعالی این سوال پیش نیامده که مدیرانی  با تجربه حداقل ده ساله در بالاترین سطح شهرستان هم اکنون در شهرستانهای همجوار چه می کنند؟

11-آیا حضرتعالی در جریان پروژه نفوذی که توسط برخی نیروهای اصلاح طلب در شهرستان در حال حذف نیروهای متعهد می باشد هستید و آیا متاسفانه  نگاه قومیتی موجود در ارگانها علی الخصوص بهداشت و درمان را که شایسته سالاری را رها و نسبت به تقسیم مدیران بر اساس قومیت و روابط با نماینده ، امام جمعه و فرماندار صورت میگیرد هستید

 12-آیا در خصوص تعطیلی برخی پروژهای سلامت نظیر آنژیوگرافی ،مرکز جامع سرطان  و غیره برای شما سوال بیش نیامده؟

13-آیا شما در افتتاح مراکز درمانی در هفته دولت از خود و آقایان نپرسیدید این همه پروژه که مربوط به مدیران قبلی بوده شما در این یکسال چکار کردید؟

و در پایان...

شاید بتوان از فعالیت های اقتصادی غیر شفاف (دکتر ص) و استفاده از رانت دولتی در پیشبرد امور شخصی  گذشت .

و شاید بتوان زدوبندهای موجود در انتصاب برخی افراد همچون ن ، پ ،د ، ع و غیره را به فراموشی سپرد.

شاید بتوان از جذب موردی هفتادو شش نفر نیرو در بیمارستان پیامبر و برخی از نزدیکان ایشان به مدد صبر الهی و دعا برای سایر بیکاران بدون پارتی گذشت

شاید بتوان عکسهای شما و آقایان را ... تحمل کرد

شاید بتوان از  تعطیلی برخی پروژهای بهداشتی و درمانی شهرستان گنبد به حساب ناتوانی و بی عرضگی آقایان بیخیال شد و هزاران شاید دیگر ولی نمیتوان از خیانتی که این افراد و دوستانشان  در سال 1388 در حق رهبر ، نظام و انقلاب در قالب فتنه انجام دادند بگذریم و جنابعالی باید بدانید که فتنه زنده است و فتنه گران هر روز در لباسهای مختلف در حال آسیب به انقلاب و نظام

جناب ترابی ؛  بی شک خواص بی بصیرت بیشترین ضربه را به انقلاب و نظام زده اند و مردم در مسیر پرخوش انقلاب منتظر افراد بی بصیرت نخواهد ماند .

این رنجنامه به صورت دوستانه و در راستای افزایش شناخت جنابعالی نسبت به برخی افراد از اطرافیان شما تقدیم میگردد و تا فریاد های امام جمعه ما بصیرت بصیرت در صفوف نماز جمعه فاصله دارد که البته به هم افزایی بصیرت شما بستگی دارد.

از طرف نیروهای متعهد به نظام و انقلاب مشغول در بهداشت و درمان شهرستان گنبد

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.