1396-09-25 09:07
764
0
47871
مسوول حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان:

معرفی قدس به عنوان پایتخت اسرائیل نشان‎دهنده عجز آمریکایی‌ها و صهیونیستهاست

مسوول حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان گفت: معرفی قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی نشان‎دهنده عجز آمریکایی‌ها و صهیونیستها است.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت‎الاسلام سیدمحسن طاهری صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: معرفی قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی نشان دهنده عجز آمریکایی‌ها و صهیونیستها است، به دلیل اینکه آنها مسئله داعش را در پشت پرده پرورش دادند و با این کار خواستند جبهه مقاومت را تضعیف کنند و بتوانند رژیم صهیونیستی را تقویت کنند.

وی تصریح کرد: از آنجایی که جریان داعش توسط جبهه مقاومت و با ورود شجاعانه سپاه قدس کشورمان شکست خورد و امروز با کمال ناباوری جبهه مقاومت خصوصا نیروهای قدس را در آستانه مرزهای رژیم اشغالی می‌بیند، ترس و واهمه آن‌ها را فراگرفته به اینکه بتوانند جایگاه بین‎المللی خودشان را حفظ کنند.

مسوول حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان افزود: ترامپ با معرفی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی می‌خواهد کاری کند که به  خیال خودشان به نوعی شجاعت و ابهت خودشان را حفظ کنند.

طاهری بیان کرد: حضرت امام رحمت‎الله علیه و مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند رژیم صهیونیستی باید از صحنه روزگار محو شود و در سال‌های اخیر مقام معظم رهبری فرمودند که رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید وقتی این مطلب ضمیمه پیروزی جبهه مقاومت می‎شود حضور جمهوری اسلامی در سوریه و در نزدیکی مرزهای رژیم اشغالگر قدس طبیعتاً ترس تمام وجود صهیونیست‌ها را فرا می‌گیرد.

وی ابراز کرد: جریان استکباری برای اینکه خودشان را شکست خورده میدان جلوه ندهند باید این اقدامات مذبوحانه را داشته باشند خوشبختانه اقدام احمقانه ترامپ نه تنها هیچ تاثیری در حضور مقتدرانه جبهه مقاومت در این منطقه نخواهد داشت بلکه می‎بینیم عدو سبب خیر شده است.

مسوول حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان گفت: با مشیت الهی این اقدام مذبوحانه دشمنان باعث اتحاد هرچه بیشتر جهان اسلام و نزدیک شدن ملل اسلامی به جبهه مقاومت شده است.

طاهری با بیان اینکه استکبار به بن بست رسیده است، ابراز کرد: این اتفاقات نشان می‎دهد که مرگ و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.