1396-09-03 07:58
1139
0
46942
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا:

بسیج برگرفته از تفکر ناب دینی و همچون نوری در مسیر است/ شهیده نازقلیچی با خدمت به خلق و جلب رضای الهی، مهاجر الی الله شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا : بسیج برگرفته از تفکر ناب دینی و همچون نوری در مسیر برای روشنگری است لذا شهیده شاخص سال نیز نمونه ای از بانوان مجاهدی بود که برای خدمت به خلق و جلب رضای الهی همواره تلاشهای خستگی ناپذیری را به جان خرید تا بالاخره مهاجر الی الله شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، حجت الاسلام جعفر رعایتی در یادواره شهیده شاخص سال در بندرترکمن با تبریک گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج نقش مهم و بی بدیلی در حفظ نظام مقدس اسلامی دارد لذا شکست داعش نیز برگ زرینی از افتخارات مجاهدان راه خداست که با اخلاص و بی ادعا برای وحدت در سرزمینهای اسلامی تلاش نمودند.

وی با اشاره به مقام شامخ شهدا در رسیدن به قرب الی الله و جاودانی در تاریخ افزود: شهدا همواره برای رسیده به قرب الی الله تمام هستی خویش را در طبق اخلاص نهادند تا با ایثارگری های خود موجبات عزت و افتخار میهن اسلامی شوند و با اخلاص بی مثال خود در تاریخ کشور ماندگار شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا با اشاره به اختلاف و تفرقه افکنی آمریکا و ایادی وابسته در کشورهای اسلامی برای رسیدن به اهداف پلیدش تصریح کرد: آمریکا به این نتیجه رسیده که هیچگاه نمیتواند با ادوات جنگی بر مناطق اسلامی سلطه یابد لذا با اختلاف و تهیه ابزار و ادوات جنگی برای مهره های خبیثش داعش درصدد سلطه برکشورهای اسلامی شد.

حجت الاسلام رعایتی در ادامه افزود: اما اکنون مهره های سوخته آمریکا نیز نتوانست استکبار جهانی را به اهداف شنیعش نزدیک سازد چرا که ابر مردهای جهاد و شهادت همواره اجازه نفوذ به داعش را حتی در قطعه ای از خاک ایران و مناطق اسلامی به آنان نخواهند داد.

وی با اشاره به تفکر بسیج خاطر نشان کرد: بسیج برگرفته از تفکر ناب دینی و همچون نوری در مسیر برای  روشنگری است لذا شهیده شاخص سال نیز نمونه ای از بانوان مجاهدی بود که برای خدمت به خلق وجلب رضای الهی همواره تلاشهای خستگی ناپذیری را به جان خرید تا بالاخره مهاجر الی الله شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا بیان کرد: مردم ایران با عزت و سربلندی هیچ هراسی از دشمن ندارند و حج به جا آوردن این شهیده به نیابت از رهبری نشانه ولایت مداری و تجلی بصیرت در وجود این شهید بود .

حجت الاسلام رعایتی با اشاره به شخصیت این شهیده گرانقدر درجامعه تاکید کرد: شهیده مرجان نازقلیچی با پیروی از ولایت و اخلاص در کارها نمونه ای از بانوان سختکوش و فرهیخته ای بود که در تاریخ کشور ماندگار شد لذا پیاده کردن سیره وسلوک  شهدا  در زندگی موجب جاودانی انسان می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.