1396-08-23 13:10
1844
0
46582
با انتشار پیامی انجام شد؛

خداحافظی شیخ ارشادی از مسند ریاست اداره ارشاد گرگان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرگان با انتشار پیامی از تمام کسانی که وی را در زمان حضورش در مسند ریاست این اداره یاری کردند، تجلیل و خداحافظی کرد.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام یعقوب مهدوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرگان با انتشار پیامی از تمام کسانی که وی را در زمان حضورش در مسند ریاست این اداره یاری کردند، تجلیل و خداحافظی کرد.

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست بی مزد بودو منت هرخدمتی که کردم یارب مبادکس را مخدوم بی عنایت (( حافظ ))

من یعقوب مهدوی ام ، نه به آفتاب چشم دارم و نه به مهتاب که می آید و در سپیدای روز خود را گم می کند . این سلوکم است واز پیش بردن آن احساس می کنم به خود و خدای خود وفا نموده ام.

رفیق عشقم و غم ندارم از فراز و نشیب ، چند صباحی را در کنارتان آمده بودم تا همدمی باشم ، دست دوستی دراز کردم و خواستم شیوه ای برای محبت و یکرنگی از ابتدا پیش گرفته باشم. خوشا امروز در این لحظه دوستانی دارم فرهیخته و هنرمند و هنردوست 

کلامم را با دو شاخه بنا می نهم تا بهتر بتوانم گل از دل برآرم و تقدیم یارنمایم؛ 

بخش اول نه خورشید را شامل است نه ماه را . این را می گویم تا ادای دینی دانسته باشم به کسانی که خود خورشیدند، که خود ماه اند.

هنرمندان عزیزم و همکاران مهربان ،اصحاب رسانه و چاپخانه داران و فرهیختگان فرهنگ و هنر 

دلهایتان جهان تفکر است و من دریای همجوارتان را نمیدانم جزحاصل هنرشما دل سوختگان ، خواستید و من در وسع خود آنچه داشته ام را هدیه نمودم کاستی ها را ببخشایید که بنده ای هستم از خیل عظیم بندگان بدانید شما را دوست دارم و هرگز فراموشتان نمی کنم .

بخش دوم را می گویم تا تشکری هرچند کوچک داشته باشم از کسانیکه ما را یاربوده اند و نبوده اند. ما را مونسی دانسته اند و ندانسته اند اما می دانم و می دانید که درخت دوستی نشانده ام مگر برای پیشرفت ، امید دارم همچون گذشته یارو یاور هنرمندان باشید. چرا که اطلاع داریم هنر پیشانی هر شهر در اقشار مختلف و جوامع دیگر است حال با توجه به اینکه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در مراکز استانها طبق دستورالعمل سازمان مدیریت کشور با ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ادغام شده است و دیگر اداره شهرستان وجود نخواهد داشت لذا شما بزرگواران نیز کوتاهی را در مسیر راه برمن تقصیرکار ببخشایید و اما کلام آخر 

نه روز ماندنی است و نه شب این میان آنچه می ماند تنها اوست.

یعقوب مهدوی / رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرگان

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.