1396-08-15 05:19
2545
1
46209
هر دم از این باغ بری می رسد ؛

فشار نماینده شرق گلستان برای بکارگیری معاون زورکی در اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گلستان

چند روزی است که پای یک معاون زورکی در اداره کل کار ، رفاه و تامین اجتماعی استان گلستان با فشار نماینده شرق گلستان باز شده است .

به گزارش گلستان ما ؛  این معاون که آقای ( ن ) نام دارد و اهل کلاله است ، با فشار شهرام کوسه غراوی نماینده مینودشت ، کلاله ، مراوه تپه و گالیکش به این اداره کل معرفی شده است .

گفته شده که ابتدا خود نماینده طی نامه ای این فرد ا به مدیر کل این اداره معرفی می کند که آقای مدیر کل نیز بعد از دیدن نامه و اینکه فردی همین طوری معاونش بشود ناراحت شده و فرد مورد نظر را از اتاقش بیرون کرد.

اما فشار نماینده شرق گلستان به وزیر و تهدید به استیضاح باعث شد تا این بار وزیر نامه ای برای بکارگیری این فرد به این اداره بنویسد .

گفتنی است این فرد قبلا معلم و فرهنگی بوده و هیچ گونه تخصص و تبحری در زمینه اداره کل کار ، رفاه اجتماعی و تعاون ندارد و با فشار نماینده ، خود را به این اداره کل تحمیل کرده است .

گفته می شود که این روزها برخی کارکنان با دیدن این صحنه ها دل و دماغ کار کردن ندارند و بکارگیری ژن های خوب و سفارشی را عاملی جهت کمرنگ نمودن فعالیتهای خود می دانند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

طعنه

از این فشارا زیاده و متأسفانه فقط به افراد .... رای می دیم نماینده می شود اطرافیانشون رو به منصب برسونن ولی مشکل مردم رو که حل نمی کنن

0
0
پاسخ
1396-08-15 09:27

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.